Gå til innhold

Jeg skal teste imorgen, torsdag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm imorgen. Skal teste da. Om jeg har meg til apoteket snart. Er veldig spent. Gru-gleder meg som Karsten sier i barneboka. (Yndlingsboka til sønnen min) Det strekker noe voldsomt nederst i magen innimellom og jeg er kvalm av og på. Håper alt i alt på en positiv test imorgen og at alt går bra etter det. Er bare veldig spent, veldig spent. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg krysser alt som kan krysses for at testen din blir positiv. :)

Jeg trodde jeg hadde IKM imorgen jeg også, men det er fredag. Kommer TR ikke da, så blir det testing i helgen. Grusomt å gå sånn å vente, blir jo helt sprø.

Skrevet

Lykke til:-) Jeg skal teste til helgen. Tok en test på tirsdag, 5 dager, før IKM og den var selvfølgelig negativ. Har hatt omtrent samme symptomer som du beskrev i forrige uke, men nå er de helt borte. Så da er det vel ingenting denne gangen heller. Krysser fingrene for at alle skal få positive tester.

Skrevet

Har fått veldig til mensmurringer nå. Håper det bare er mensmurringer uten at mensen kommer. Er ekstra spent denne pp. Har blødd neseblod to ganger og det er et godt tegn til meg.

Skrevet

blir spennande Randis :)

satse på at spiren sitter denne pp'en :)

Skrevet

Scoobydo, hvordan går det med deg? TR nå eller? Blir skuffa om mensen kommer nå, kjenner jeg. Vil så gjerne få en liten en.

Skrevet

jepp... den kom før den sku te og med :/ Hadde 33 dagers syklus forrige gang, og 27 denna gangen...! Så då e det litt meir tebake på normalen :)

Satse på at det blir meir lykke neste PP!

DU får holde oss oppdatert i morga :)

Skrevet

Å så spennende..:-)

Jeg testet supernegativt i går så da er det over for denne pp.

Men kommer sterkere tilbake neste måned, da er jeg spådd gravid av to stk...:-) en har spådd meg gravid denne gang, men der tok hun feil gitt..:-S

Håper på positiv test for deg i morgen..:-)

Skrevet

Kjempe spennende! lykke til

Sanna32: hvem har spådd deg og hvordan gikk du frem?

Skrevet

håper du får positiv test da:) lykke til..

ja hvem ble du spådd av og kordan klarte du å få svar.. eg har prøvd på 5 innlegg der til no (over litt tid da seff) men INGEN svar:(

Skrevet

De damene inne på spå/horeskop...det var noen tråder som det såg ut til at de hadde laget selv.

Det var ei som ville øve seg, fikk sånn ca 6000 frivillige forsøkskaniner..:-)

Gikk på de trådene det såg ut til at det var litt aktivitet også spurte jeg med mine søteste tastetrykk..:-)

Spurte to stk samme dag og fikk samme svar, juli. Gikk tilbake, noen uker senere, og spurte ho tredje da fikk jeg juni...men alle sa jente.

Skrevet

Var på apoteket igår. Der var det flere naboer innom. Så jeg fikk meg ikke til å kjøpe graviditetstest. Har tatt urinprøve da jeg våknet. Satser på en tur til apoteket når de åpner. Skulle gjerne hatt en test her nå.. utålmodig.. :(

Skrevet

Åhh, spennende!

Skrevet

Åh, ja løp til apoteket, blir jo kjempenysgjerrig jeg også! Hehe..

Masse lykke til i alle fall!:)))

Skrevet

Nå drar jeg på apoteket. Gru-gleder meg. Håper ikke det er noen kjentfolk der. ;)

Skrevet

Oi, nå ble jeg også spent! Nesten som live-testing dette!

Spenning i hverdagen :)

Skrevet

Ja, kjempespennende. Håper det ikke er så lang vei til apoteket.

Skrevet

Jeg er tilbake. Har testet nå. venter bare på svar...

Skrevet

Det var veldig synd Randis. Jeg var kjempe spent og nesten sikker på at du skulle teste positivt. Du kan jo prøve igjen imorgen, kan jo være at du ikke produserer nok hcg enda. Jeg har selv testet idag, 3 dager før IKM. Fikk en svaak skyggestrek og vet ikke hva det betyr. Får bare vente å se. Synes du skal prøve med en test til hvis TR ikke har dukket opp innen lørdag. Lykke til:-)

Skrevet

Alimi, Du får ikke strek om du ikke produserer hcg. dermed er du gravid. Gratulerer! :) :)

Ja, det var kjipe greier dette. Hadde egentlig veldig høye forhåpninger nå. Får bare vente å se om TR kommer.

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Her sitter jeg å smiler fra øre til øre..å så pang: steikepanne midt i fjeset!! Jeg var sikkert på en positiv test jeg...

Jeg blei så skuffa nå... Kan ende det er feil med testen da...eller at tr ikke kommer alikevel...å så gikk dett kke bare...men du er gravid...

Jeg burde ikke lese sånne innlegg for jeg blir jo helt sippetryne her jeg sitter!!!!!!

Lykke til videre Randis!

Skrevet

Takk for det Tina-Mari. Huff ja. Ikke lett den prøvinga. Må vel satse friskt på neste pp, men blir jo skuffa hver mnd det ikke er positivt.

Skrevet

Føler jeg er litt lei nå. Alle rundt får til akkurat det jeg vil ha, en baby. Glad for de, men likevel litt trist på mine egne vegne. Blir bare litt deppa nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...