petite fleur Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er veldig fornøyd med å ha bursdag i slutten av juni, sjansene for godvær er til stede og det er koselig å feire utendørs:-) Men da jeg var liten syntes jeg det var kjempetrist å ha bursdag i sommerferien, for da ble det ikke sunget bursdagssang for meg på skolen :-)
Guttemamman:-) Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Først på juni eller sist på august...På sommeren men ikke midt i ferietiden.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har sist på mai og det er egentlig nokså perfekt. Bortsett fra i studietida, for da var det bankers enten eksamen eller eksamenslesing i stedet for feiring ;-)
Nicita73 Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Har i Januar. Mai syntes jeg hadde vært en fin mnd:)
prebs Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Fra 15.august - 30.september! Synes sensommeren og tidlighøsten er så fin (Jeg har for øvrig midt i januar, så heldig med den, ja...; )
*SamSung* Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Har bursdag den 11.11 jeg:) Hehe syns det er jelt greit, skulle ønske jeg hadde i juni eller juli:)
___ Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 Oktober/november eller januar/februar. Da hadde jeg hat tid til å ha selskap ol. Har i april. Det er i høysesongen og forferdelig vanskelig å få tid til å gjøre noe ut av dagen. Heldig vis passet jeg på å få begge ungene om vinteren, så da slipper jeg i hvertfal det maset når jeg er mest sliten ;-)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 Slutten av mai... Er septemberbarn og har alltid følt meg liten... Er først nå det er stas å være minst. Alle mine venner er 30 mens jeg fremdeles er noenogtyve! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå