Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Jeg er 6+1 i dag, og fortalte om graviditeten til sjefen min forrige uke. Syns det var like greit, siden jeg er så lite opplagt om dagen. Dessuten er det mange som er gravide på jobben, og da er det kjekt for dem å vite hvis det er noen flere som kommer til å forsvinne ut i permisjon. Så jeg fortalte det...

MEN - idag skulle jeg ha begynt på jobb kl.11, men er totalt utslitt, kvalm og trøtt, så jeg sa at jeg ville ta det litt med ro og kommer senere isteden. Men hva sier jeg til nysgjerrige kollegaer. Hadde ikke planer om å fortelle noe før det har gått 12 uker, men det er såååå mange som lurer på om ikke jeg skal ha barn snart. De syns liksom det er på tide, siden vi er gift nå, og nettopp flyttet inn i nytt hus etc. etc. Men jeg har hele tiden bare ledd det bort og svart at jeg ikke er gravid. Men nå vet jeg ikke hvor lenge til jeg klarer å skjule det. Vi sitter i åpent landskap på jobben, og folk merker hvis jeg kommer 3 timer for sent på jobb. Og da spør de hvordan formen er, også føler jeg liksom for å forklare meg. Men hva sier jeg? Skal jeg kanskje bare fortelle det til de som sitter nærmest, og be dem ikke plapre videre? Hva ville dere gjort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...