Gå til innhold

Snart blir huset mitt invadert...


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

... av inredere fra ikea på inspirasjonstur! ;) Gleder meg som en unge til å vise frem. Tipper 95% av huset er innredet med Ikea møbler. ;)

 

Litt spendt også selvfølgelig for jeg har jo ikke gjort noe spesielt smart, annet enn å spare masse på å handle hos dem, men håper likevel de får et innblikk i hvordan en barnefamilie bruker ikeamøbler. Har stått på hele morgenen for å gjøre det fint her så kjenner at jeg egentlig er litt sliten, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj så spennede!! Heldig du er som bor i nærhet av IKEA..... Du må fortelle hvordan det gikk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, oj... Dette var gøy!!!! Fått så mye skryt for fint hus, lure løsninger, flotte valg av møbler, godt organisert kjøkken, søt datter....

 

De har tatt maaaaaasse bilder som de skal bruke internt sikkert i forbindelse med at de skal lage nye interiører. De har vel vært innom andre også, men tror de fikk mye lurt med seg herfra altså! ;) De var imponert over kjøkkenskuffene mine, men jeg har jo bare gjort som de viser frem at man kan gjøre på ikea, med skuffeinndeling osv. Fleipet med at neste gang de skulle sette opp tips skilt så skulle de kreditere meg for tipsene. ;) De tok bilder av ALT liksom; kjøkkenskuffer, inni skittentøysskap (har sjakt som kommer ned i et skap) både ovenifra og nedenifra, nærbilder av tidsskriftholderne mine som jeg har merket med dymolapper... Hadde med god lunsj som vi spiste mens de stilte meg en del spørsmål om de forskjellige rommene.

 

Fikk et handlenett og lysestaker som gave!! Rusa på all skryten, jeg nå! (litt deilig å ha noe hyggelig å tenke på oppi alt dette med tante)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nok komme deg inn i teamet deres! ;) Ellers så får du stikke innom en gang når du er på disse kanter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...