To prinser og ei prinsesse Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er 11 dager over...har en del kynnere/nedpress. Men det har vært slik i flere dager/netter. Har fått igangsettingstime på lørdag ..endelig en dato å forholde seg å snart har jeg lillegutt her!!! Aller helst skulle jeg ønske at ting startet av seg selv da, men uansett så blir det snart. Er litt skremt for på ul igår ble han estimert til 4800g å 38 cm rundt hodet. Jeg begynte å grine av totalangst for fødselen..men nå har jeg fått roa meg litt da...håper bare ting går bra!! Er det mange andre her som er på overtid da??
Mamma til gullgutt Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er 4 dager på overtid - det er jo bare barnemat i forhold til deg... Håper på at det skjer noe før det hele må settes i gang, men skjønner at dette kan ta tid. Har også en del nedpress, men føler ikke at det kommer til å skje noe i dag heller - til tross for fullmåne og alt Lykke lykke til deg - håper det starter av seg selv for oss begge, så vi kan få denne etterlengtede lille bylten i armene våre snart )
Løvejenta_83 Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 såpass stor og ikkje igangsatt før lørdag? eg hadde no krevd å bli satt igang før.. men når det er gt... 38 rundt hodet ekje so gale, og d e jo d som kjeme ut først..når d e øvestått kjeme jo resten av seg sjøl så då kan han jo berre vere så stor som han e..min første va "bare" 3900, men til gjengjeld va han 39 rundt hodet..så detta går nok helt sikkert kjempefint:-) lykke til! Er forressten 2 dager over termin idag, men regna me eg går fleire over da eg gikk 8dager over sist!!
moniqmedspire Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 jeg hadde termin på mandag... på 2. dagen nå... Begynner å bli ganske så utålmodig ja! Nedpress i dag jeg og.. men det svinger jo sånn.. Håper fullmånen gjør sitt i dag altså... Lykke til damer!! Snart får vi se våre gullklumper ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå