Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Sikkert jeg som er totalt grønn her inne, men hvor finner man denne listen????
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 http://www.dinbaby.com/felles/debatter_chat/mest_aktive_brukere
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 De er nok en smule avhengig! HAHAHA. makan til skravlehøner! Håper de har tid til ferie med familien da ihvertfall!
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 hehe..jeg er på lista kun pga at jeg har alt for lite annet å ta meg til for tida. Bor på landet, er avhengig av buss, ungene underholder hverandre og jeg sitter da ofte på laptoppen mens jeg holder et overblikk over hva de foretar seg....besøk har jeg skjeldent midt i uka siden venner er opptatt ved sitt, på toppen så er gubben endel borte på jobb på kveldstid. Så når jeg ikke går tur, vasker hus, klær og lager mat, luker i bedd eller underholder ungene så leser og skriver jeg her inne... Trist liv??? Kun midlertidlig og fra høsten av så er tida som ensom hjemmeværende over, og ja, jeg er faktisk ganske ensom til tider og ikke redd for å innrømme det. Har bodd borte noen år og har da ikke helt det nettverket jeg en gang hadde siden endel har flytta andre steder. Hvordan det er for de andre vet jeg ikke, vli tro det er kansje litt av det samme for endel andre. Jeg sitter ofte ute i hagen på nett, skøyteledning og trådløsnett er kjekt sånn sett ;-)
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 hehe.. jeg er sikkert like mye innpå som deg du bare det at eg bare leser for eg ikke kan svare på noe, mens du har litt mer kunnskap kanskje...
Løvetannfrø;-) Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Må le litt her nå....det der var jo som å høre om meg og mitt lille liv....sukk! Ikke at jeg er inne på den listen, men jeg sitter da en del her inne jeg også. Hvor henn på landet er det du bor om man får spøre???
Lacey*har fått erta Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Åj, så artig! Enda en ting dere kan hetse andre med! Må være spennende?
petite fleur Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 For en tid tilbake sjekket jeg den lista, følte jeg hadde sittet på dib i et strekk. Og joda, der lyste nicket mitt mot meg... Fikk helt frysning, slo av pcn, pakka snippen og dro ut på en lang trilletur med sneipen :-) Fikk liksom en liten vekker der, og har ikke vært så mye her inne som før etter det.
Løvetannfrø;-) Skrevet 18. juni 2008 #12 Skrevet 18. juni 2008 Okei...der er det jo sikkert fint...har selv aldrig vært der, men har sett bilder og har hørt det fra andre:-) Selv skal jeg flytte til Eidsvold om en kort stund og der kjenner ikke jeg noen, og da blir nok BIM en trøst i hverdagen. Du får trøste deg med at det er da ikke noe galt i det å være på den listen, for hadde det ikke folk som var aktive her inne da hadde det jo vært døll å være her inne. Så stå på:-)
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #13 Skrevet 18. juni 2008 hehe...så lenge ungene er fornøyde og blide og koser seg, huset ser bra ut og jeg får gjort det jeg skal så kan jeg stå på den lista ut sommeren, jeg bør IKKE stå å den fra høsten av siden jeg skal gå skole og jobbe litt ved siden av ;-) Da blir jeg nok enten å kun være en skjelden gjest eller kutte helt ut..hvis ikke så får jeg dra meg på "dib-avrusning" tror jeg...hehehehehe
Løvetannfrø;-) Skrevet 18. juni 2008 #14 Skrevet 18. juni 2008 Når du får masse annet enn unger, hus osv å henge fingrene i så har du nok ikke tid til å sitte her nei....mulig du vil få abstinenser, men det er en annen sak...hehe. Tanken har slått meg også....man blir jo vant med å stikke innom her hver eneste dag når man har tid og brått så er det slutt på det etter 9 mnd..hm....man må kanskje på dib-avrusning da som du sier....hehe Du får kose deg ut sommeren på den lista og ta avrusningen når den tid kommer, det skal nemlig jeg gjøre;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå