Viktoria sin m@mm@ Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 noen som har kjennskalp til det? jenta mi på snart 3 år har det ifølge legen. ved siste slkike anfallet ho hadde var ho helt borte fra oss å ble hentet med ambouansen- sjekk på sykehuset å rett hjem igjen... håper noen vet noe om dette..
Lillespireengangtil Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Sønnen min hadde det i fjor sommer,da var han 1 år og 4mnd.Ble innlagt påsykehuset i Bodø en dag,de tok masse prøver,men fant ingenting..Tenk deg en liten gutt på 16mnd sitte helt rolig i 30 minutt mens han har masse elektroder på hodet..Det var ikke lett..Men de gikk heldigvis over. Lykke til!
Viktoria sin m@mm@ Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 ho jeg har her har slike anfall opptil flere ganger i uka. folk vil ikke være alene med henne om jeg skal i butikken fks. er nå blitt henvist ny sjekk på sykehuset men der er det jo lange ventelister. fryktelig slitsomt...
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Datteren min har hatt opptil flere sånne anfall. hadde første anfallet da hun var 1 år 4 mnd. Hun gråter seg bort, blir blå på leppene og i ansiktet - så besvimer hun, og kommer til seg selv etter ca 30 sekunder. Tatt EEG - undersøkelse, men legene fant ikke noe. Er visst veldig vanlig med sånne anfall, de vokser det av seg. Men grusomt når det først skjer da
Viktoria sin m@mm@ Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2008 ja vi å har tatt de prøvene av henne her. sist ho ble henta med amulansen var ho borte i godt over 2 minutt og da måtte vi blåse luft i henne før ho begynte å reagere. det er helt grusomt ja og bhg ho skal begynne i i aug liker dette dårlig og snakket om å søken om å få en eksta der når ho er der i tilfelle ho får slikt i bhg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå