Gå til innhold

affekt annfall...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har kjennskalp til det? jenta mi på snart 3 år har det ifølge legen. ved siste slkike anfallet ho hadde var ho helt borte fra oss å ble hentet med ambouansen- sjekk på sykehuset å rett hjem igjen...

håper noen vet noe om dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min hadde det i fjor sommer,da var han 1 år og 4mnd.Ble innlagt påsykehuset i Bodø en dag,de tok masse prøver,men fant ingenting..Tenk deg en liten gutt på 16mnd sitte helt rolig i 30 minutt mens han har masse elektroder på hodet..Det var ikke lett..Men de gikk heldigvis over.

Lykke til!

Skrevet

ho jeg har her har slike anfall opptil flere ganger i uka. folk vil ikke være alene med henne om jeg skal i butikken fks. er nå blitt henvist ny sjekk på sykehuset men der er det jo lange ventelister. fryktelig slitsomt...

Skrevet

Datteren min har hatt opptil flere sånne anfall. hadde første anfallet da hun var 1 år 4 mnd. Hun gråter seg bort, blir blå på leppene og i ansiktet - så besvimer hun, og kommer til seg selv etter ca 30 sekunder.

Tatt EEG - undersøkelse, men legene fant ikke noe. Er visst veldig vanlig med sånne anfall, de vokser det av seg.

Men grusomt når det først skjer da :(

Skrevet

ja vi å har tatt de prøvene av henne her. sist ho ble henta med amulansen var ho borte i godt over 2 minutt og da måtte vi blåse luft i henne før ho begynte å reagere. det er helt grusomt ja og bhg ho skal begynne i i aug liker dette dårlig og snakket om å søken om å få en eksta der når ho er der i tilfelle ho får slikt i bhg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...