Gå til innhold

Kan man vaske OTH trekket i maskin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter, dette vil jeg vite også:)

Skrevet

noen som vet om det går å bytte ut hele trekket på vogna?At hvis du har grønn vogn,kan du bytte til brun:p?

Skrevet

Ja, man får kjøpt trekk slik at man kan bytte de ut:) Vet du noe om den vaskinga ell? Hehehe:)

Skrevet

står det ikke vaskelapp på?Trodde det var det på min-skal sjekke...

Skrevet

neida,det var ikke vaskelapp det:pSå da vet jeg ikke..

Skrevet

Fant vaskeinstrukser på hjemmesiden til mountainbuggy i canada, der står det at den skal vaskes for hånd i vann som ikke er så varmt og med en mild såpe.

Uansett får du problemer med å få trekket i maskinen med mindre du har en kjempestor maskin. Har du det går det sannsynligvis greit å vaske det på ullprogram (hvis du tørr å ta sjansen). Grunnen er den stangen på midten på kalesjen som ikke kan fjernes + plastplaten i ryggen på sittedelen.

Men handlekurven går fint i maskin, den har jeg vasket der og den er akkurat like fin =)

Skrevet

Jeg prøvde å putte det i maskina mi men jeg fikk det ikke inni. Fant ikke noen vaskelapp på det heller. Men jeg vasket det for hånd med vanlig vaskepulver. Gikk fint det altså, fikk bort lorten.

Skrevet

måtte søke på nett,fant utav det:)Trekket kan håndvaskes på lunkent vann-ikke mer enn 38 grader med mild såpe.Da er vel Milo et bra alternativ:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...