Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på hvordan andre i uke 36 har det? jeg har modningsrier og bekkenplager. kom plutselig når hodet festet seg, så jeg ble sykemeldt de siste ukene før permisjon.

Skal ha KS i midten av juli og gleder meg til at lang ventetid er over:-)

Sliter litt med å få dagene til å gå siden jeg ikke er så mobil, men ellers glad og fornøyd med at utviklingen går som det skal. Godt å kjenne liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 35u+4d, og har ingen tegn på at noe er i gang ennå. Er nå blitt sykemeldt 100%. Her ligger gutten med rumpa ned, og kommer mest sannsynlig ikke til å snu seg. Har vært til samtale på sykehuset og han er nesten 3 kg nå.. Ettersom jeg har født før regner de med at det vil gå greit å føde vaginalt. Så da får vi prøve det. Begynner å bli veldig sliten og lei, og gleder meg til å møte gutten min!

Skrevet

Er 36+1 og tror ikke noe vil skje de neste 4 ukene akkurat.

Så her går det i husvask og rydding og klargjøring, men herregud som jeg kjeder meg, har gått sykemeldt siden desember nå og merker jeg er temmelig møkk lei av og gå hjemme, har lyst ut og gå tur og få litt kondis igjen og bruke mine egne klær og ikke minst få ut denne ungen og se hvordan hun ser ut :-)

Høres sikkert helt rart ut men jeg er så spendt på om vi får enda ei platinablond lita jente med knall blå øyne eller om mine brune øyne dominerer denne gangen og at hun får min fars svarte hår..

Hadde vært litt morro med en salt og pepper ja :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...