Gå til innhold

Skriv noe positivt om den over deg - tråden! Jaaa!! :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet med et litt crappy humør i dag, så da tenkte jeg at hva er vel bedre enn å starte en koselig tråd på DIB som jeg kan sjekke innimellom å smile litt av?! :-)

Liksom skriv sånn ; Jeg liker ******* fordi hun alltid gir meg så gode svar. Eller Jeg liker ****** fordi hun er en god venninne. Osv osv osv..

Kooooselig! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker Mami21&Umulius fordi jeg blir i godt humør av nicket hennes. :o)

Skrevet

Næmmen.. Så kjipe folk er a! :-(

Jeg liker iallefall Scorpiogi *11.08.08* fordi hun virker som en kjempe jente :-)

Gjest Rebel & soggy bottom baby
Skrevet

Mami21 er pen=)

Skrevet

Jeg liker Rebel & soggy bottom baby fordi de innleggene jeg kan huske fra henne har vert fornuftige.

Skrevet

jeg liker kakemonsteret fordi jeg liker nicket hennes og fordi jeg syns hun skriver koselige innlegg :)

Skrevet

har ikke lest så mye fra deg, men nicket til *kakemonsteret med 2 boller* gjør meg sulten! ;)

Skrevet

Jeg liker ikke kakemonsteret for jeg får så innmari lyst på både kaker og boller! Men det er jo godt da, så da er du kul allikevel :)

Skrevet

Jeg liker gifteklar og bittelitt verpesyk fordi nicket hennes får meg til å smile, kjenner meg igjen med det med verpesyk :o) he-he, og hun har bra svar!

Skrevet

Mamma'n til gullet liker jeg fordi.. Hmms, vanskelig, ikke sett så mye av deg.. :-S Men syntes det er kult at du jobber i bank da! :-D

Skrevet

Er ikke av de mest aktive nei, men får det for meg innimellom! Måtte jo le av at du synes det er kult at jeg jobber i bank :)

Mami21&Umulius, ser dere for meg :) Aktive dager? Er det ikke flere enn en Mami her? Mami er et veldig søtt nick :)

Skrevet

Mamma`n til gullet har verdens beste ting til felles med meg; Vi er mamma til ett gull :o)

Skrevet

He he, ja vi er heldige vi!!

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Denne tråden vil jeg dytte, så LiBemamma: hm... kjenner deg ikke, men du har sikkert et fantastisk vakkert mirakel inni magen din?

Skrevet

Jeg liker dagdrømmer, fordi nicket ditt minner litt om meg:-) Jeg er en dagdrømmer selv, og har myyyye tanker i hodet. (Litt for mye.)

Skrevet

monajenten virker så utroli koselig.. nøytral å med mange spørsmål å ikke minst svar :)

Skrevet

ikke minst, hun er kjempe pen!! (monajenten)

Skrevet

Legøya og Thalie er ei søt og blid jente som har ei nydelig lita jente med et vedlig sjarmerende navn. Og så var hun like gammel som jeg var første gang jeg ble mamma sånn omtrendt :-)

Skrevet

Ugla er ei oppegående,ærlig,fresk jente som er god til å ta en saklig diskusjon.

Har 3 helt sikkert nydelige barn:o)

Skrevet

Ugl@ har bilder av ei kjempenydelig lita jente med et kjempenydelig navn på profilen sin. Og virker ellers som ei kjempekoselig dame! :)

Skrevet

Vesla&Nurket har et kjempesøtt nick :)

Skrevet

Novbaby gir meg minner om eldsta som var akkurat det..en novbaby:O)

Skrevet

Ikke sett stella før, men liker nicket for det er ett nydelig navn;)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn er bare helt fantastisk!:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...