Eowyn Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Om en er aktivt sykemeldt i ferien, får en da ferien tilbake?
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 lurer på det samme. jeg blir også mest sannsynlig og gå over fra 100% sykemelding til aktiv sykemelding de to siste ferieukene mine.
79fia Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Akkurat blitt aktiv sykmeldt selv. Men jeg er jo 100%sykmeldt fra den vanlige jobben min. Når jeg går i aktiv sykmelding skal jeg jo ikek ha arbeidstid som tilsvarerer min 100% stilling. Skal være på jobb i den grad jeg orker, og gjøre "lett" arbeid... Etter avtale mellom meg og arb giver. Du bruker da ikek opp noen ferie etter hva jeg har skjønt...
Budeia og lillegutt Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Hei hei. Jeg er aktiv sykemeldt nå, og fikk forklart på legekontoret at man får ferien igjen. Kommer og går på jobb som jeg ønsker nå jeg. Har heldigvis mulighet for det. Helt suverent Ha en fortsatt fin kveld
<3 mine søte små<3 Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Tror ikke du får ferien tilbake. siden du er i arbeid.. men derson du er 100% sykemeldt, får du den tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå