Gå til innhold

Forsøk på innbrudd i bilen i natt :-(


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Møkkmennesker altså!!!

 

Låsen er blitt hakket opp nesten....Så ikke ut som de hadde tatt noenting, men jeg turde ikke gå inn i bilen jeg, ble litt småredd...Gikk opp igjen og hentet O og nøkkelen til den andre bilen så jeg fikk kjørt Magnus til barnehagen og komt meg til jordmor...

 

Da jeg kom tilbake stod det en gravid dame ved en annen bil og gråt, der var det og innbrudd, de hadde tatt vognkort og servicehefte! Så nå skal O ned i bilen og sjekke om de har tatt det i vår bil...Tenkte ikke over det liksom! Merkelig ting å ta!! Kan være de skal bruke det og forfalske papirer på bruktbiler??

 

Irriterende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så kjedelig!! Det er ikke noe gøy i det hele tatt. Vi har blitt frastjåle en bil en gang vi var på ferie på Sørlandet. Det var natt til nyttårsaften og vi hadde kjøpt inn fyrverkeri som lå i bilen. Dagen etter var bilen helt vekk. Er ganske slitsom egentlig. Barneseter feks. ble borte. Så da måtte vi kjøpe ny bil for å komme hjem...

 

Så rart at de tok vognkort og serviceheftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedritne møkkafolk som bryter seg inn i biler og i hus o.l. Har hatt innbrudd i pappas bil for 20 år siden eller noe, da ble frakken hans stjålet, og muligens en koffert eller no... husker ikke helt. Ellers så hadde vi innbrudd hjemme i 94. Det var utrolig ekkelt. Det var første gang i livet jeg ble skikkelig forbanna!

 

Aner ikke hva de skal med vognkort og servicehefte... men alt benyttes jo til forfalskning og identitetstyveri nå for tiden. Kjenner jeg blir skikkelig forbanna på deres vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...