Blanco Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Når klokka ringer om morgningen så føles det ikke ut som jeg har rukket å sovne i det hele tatt. Jeg våkner flere ganger om natten av sprø, kaotiske og stressende drømmer eller så må jeg tisse. Jeg blir helt utslitt av det. Noen som har det sånn? Og som har funnet en lur måte å få sove i fred på?
Viktoria :) Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Skjønner hvordan du har det! Jeg har også vanskelig for å sovne om kvelden, men siden det er omtrent eneste tiden jeg ikke føler meg kvalm, syns jeg det er greit å bare ligge å slappe av en stund før jeg sovner. Har også kompliserte, sprø drømmer. Drømmer mer levende enn før. Må også stå opp og tisse midt på natten. Bare tar det som rutine nå. Sovner som regel med en gang etterpå, gudskjelov. Har du tid til å sove litt på ettermiddagen? Hvis du har det, så kan det være en god tid å få tatt igjen noen av timene du ikke får sove om natten!
proppeloppen Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har et godt sovehjerte under normale omstendigheter, men nå sover jeg veldig dårlig. Våkner flere ganger. Det er vel disse hormonene da som sikkert er like forvirra som vi blir til tider...... Uansett - det er verd det! Ha en fin dag
Viktoria :) Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Kom på et tips til... Når jeg har skikkelig vanskelig for å sovne så drikker jeg litt varm melk og spiser en banan. Da sover jeg som en baby Virker sikkert ikke på alle, men kanskje verdt å prøve...?
Blanco Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2008 Føler meg skikkelig sytete når jeg svarer at jeg har tid til å sove på ettermiddagen, men får så fryktelig vondt i hodet når jeg sover på dagen. Tror det er fordi jeg sover ganske tungt da og kroppen egentlig vil sove lenger... Er supertrøtt på dagen og våkner gradvis utover ettermiddagen før jeg er i mitt ess fra 19 og ut... hehe.. :-) Veldig praktisk syklus da.Ikke:-P
Blanco Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2008 Ja, skal prøve varm melk. Holder på med en veldig tung bok som også hjelper meg til å sovne..:-)
vårsola Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har det på samme måte. Drømmer mye rart og våkner ofte. Er en del kvalm på morgenen i tillegg. Har fått 50 % sykemelding så jeg kan begynne seinere på jobb. Det har hjulpet mye for meg. Ikke så kvalm og føler meg uthvilt på morgenen. Fungerer mye bedre på jobb. En liten høneblund på sofaen etter middag så er alt i orden!
Blanco Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2008 Ja, vurderer å sykemelde meg litt jeg også. Er ikke så effektiv på jobb nå uansett... Men får dårlig samvittighet bare av tanken på å sykemelde meg. Litt streng sykemeldingspolitikk her hos oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå