har spire i magen min Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 jeg har en sønn på litt over 3 år fra før og kan ikke huske jeg var såååå kvalm forrige gang:/ sleit mer med andre ting da. Nå er jeg snart 8 uker på vei og har vært kolosalt trøtt siden uke 5! og kvalmen er ekstremt om kveldene/nettene! er sykemeldt da jeg har en nattejobb 5 dager i uka. hele denne uka har jeg liggi med bøtta ved siden av senga mi. kvalmen gjør meg helt gal. den kommer i bølger. kan være bra rett etter jeg har spist og 1 1/2 time men så er det på'n igjen. prøver å spise et par knekkebrød annenhver time og imellom der så drikker jeg litervis med vann. merker at det hjelper å spise veldig ofte. spiser yoghurt og knekkebrød for å ikke "overspise" sånn at jeg legger på meg voldsomt. er lang og tynn fra før men la på meg 18kg forrige gang. men jeg er ganske sunn da: drikker ikke brus, røyker ikke og spiser normal frokost og normal middag hver dag. håper jeg kan slippe unna med mindre kilo denne gangen:/ Alt er et ork...har nesten slitt meg ut på å henge opp klær og støvsugd i dag...huff er det mulig:? føler meg sååå lat! jeg er av den typen som har det ryddig og reint kan du si...alltid hatt det sånn, så orker ikke ha noe uryddig rundt meg. huff flere som har en litt slitsom periode akkurat nå?? håper det snart går over. skal på første legekontroll på fredag som jeg glede gruer meg til:) har legeskrekk og har en tendens til å svime av ...huff jeg er håpløs:/ har gjennomgått dette engang før men ikke husker jeg hvordan jeg holdt ut:/ mye vi gjør for å få vakre nurk:) enda jeg måtte gjennom svangerskapsforgiftning med morkakesvikt som endte i hastekeisersnitt i uke 38 forrige gang:/ men skal holde ut alle blodprøver å slikt denne gangen også...men svime av gjør jeg helt sikkert:( huttetu å pysete jeg er, selv om jeg er 28 år:) her var noen sukk fra meg... Lykke til allesammen inkludert meg selv:O)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Heia! Er ikke så veldig synd på meg da jeg bare var dårlig i helgen. Men det var to lange dager skal jeg si, og det kom begge veier....kunne ikke holde på mat eller gjøre noen ting!Så det jeg måtte ha lagt på meg, rant rett av for å si det sånn!!Men er nå tilbake til hva jeg veide før jeg ble gravid så det går oppover!!!! Er mye bedre nå, klarer heldigvis å holde på maten nå! Da jeg gikk gravid med nr 1 hadde jeg rydde mani!Ryddet og ryddet og Vasket og vasket, gjerne 3 ganger i uka! Men denne gangen har jeg ikke orket eller giddet noe. Har et høyt risiko svangerskap så har vært så redd for å miste , men alt bedret seg etter jeg fikk se et lite hjerte som slo! Så nå ryddes det for hardet livet:) Håper du snart blir bedre!!Vi er nokså likt!Er 8 uker i morgen jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå