Gå til innhold

er det ok å farge/bleke håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 5 uker i dag. hører så mye forskjellig, noen sier der går helt fint og andre sier at det bør man ikke. begynner å få meg en ganske heftig flystripe i hodebunnen her, som jeg har lyst til å bli kvitt!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at det er ok å farge håret.

Jeg farger mitt og kommer til å fortsette med å farge etterveksten gjennom hele svangerskapet!

Skrevet

Hei

Du kan bare gå til frisøren, gjøre det du skal og kose deg :-)

Før i tiden sa man det at man ikke skulle farge håret osv, men fargene er anderledes nå enn før. Snakket med min egen frisør om det på fredagen, å hun kunne bekrefte det jeg sa. Så det er bare å dra å kose deg :-)

Gratulerer med spiren forresten :-)

Skrevet

åh. det var fint:) tusen takk:)

Skrevet

er frisør selv og farger håret mitt når det skulle passe..

fargene er mye mildere "sammensatt" nå enn før..

alternativet er og ta striper i hette eller folie,slik at fargen ikke kommer inn i hodebunnen..men da har man alltid igjen bittelitt ettervekst..

Skrevet

ok:) men det er vel kansje greiest å gå til frisøren uansett i stede for å bruke hjemme farge? (som jeg vanligvis gjør)

Skrevet

Jeg går til frisøren. Er helt platina blond (bleiket) å forgje gang da jeg var ca uke 6 så farget jeg etterveksten, å tok sånn kald skyll på håret (for å få vekk eventuelle gul-toner) Da fikk håret mitt en litt grønnaktig farge i solen. Men det gikk over etter to vask hihi. Min mor holdt på å le seg ihel. Men det gikk veldig fint. Nå har jeg ganske kort hår (type bob) så man lå ikke så mye merke til det. Men tror det skal gå veldig fint!!!

Lykke til!!

Skrevet

hehe, har hørt at håret kan reagere annerledes på farge og behandling når man er gravid ja:) da jeg var gravid med min første ble håret mitt utrolig tørt og stridig pluss at jeg fikk masse krøller. har bare litt fall tilvanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...