*Andreapus* Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er så matlei for tiden. Jeg har nesten ikke lyst på mat mer.. Er så lei vanlig mat som spagetthi,lasagne, pizza og taco.. Noen tips til ny mat? oppskrifter? Må være litt sunt, enkelt, og ikke inneholde for mye rare ting.. Ja, jeg er litt kresen.. hehe..
berta Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hva med en hjemmelaget blomkålsuppe med baguetter ? Det er kjempe godt :-) En pastasalat med kylling, bacon, mais, paprika, rødløk, isbergsalat, druer, agurk osv er også deilig nå på sommerern... Diverese kylling gryter er enkelt og greit. De fra toro, bali, karibisk osv, de liker vi godt... Tomatsuppe med makaroni og pølsebiter... Kjøttkaker med kålstuing... grillmat :-)
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Vi syns det er godt med pitabrød med kylling, salat, cherrytomater og gresk dressing. Pleier å marinere kyllingkjøttet i allroundmarinade, og steke litt i panna eller på spyd på grillen.
HokusPokus&Filiokus Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Fiske burger men salat i er sunt, lett og godt Salater med masse godt i pitabrød. Supper med hvitløk bagetter. Blomkål med skinke og ostesaus. Se på matprat.no. Der er det MASSE godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå