Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har altid hat en helt okey krop jeg har vært fornøyd med. + eller - 5 kg. jeg har hatt kjempe god selvtilit helle livet.. med nå som magen min og kroppen min er i konstant forandring (uke 25) har jeg mistet at som lingner kropslig selvtilitt.. alså, jeg går runt å er redd sambo skal gå fra meg fordi jeg ser ut som en ballong. selv om jeg stoler 100% på han.

merkelig å føle seg sååå sårbar og redd plutselig.. jeg har sakt dette til han og jeg er svært lei meg når vi snakker om det.. jeg føler selv at det ikke skal være sånn.. og sex livet våres er det heller ikke noe galt med.. faktisk bedre enn 1 trimester.

er det bare jeg som er paranoid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Tror de fleste er inne på tanken i ny og ne. Frykter ikke at samboer skal gå ifra meg, men at han ikke synes jeg er like sexy som før.. Magen elsker jeg og har overhodet ingen kompelkser med, elsker at det synes skikkelig godt nå. MEN rompa og puppene har fått strekkmerker, spesielt den stakkars rompa mi, hehe.. Den ser grusom ut! Større brystvorter klarer jeg heller ikke venne med helt til enda. Men han sier til meg: Hallo, du er jo gravid kjære deg! Selvfølgelig forandrer kroppen seg! Synes du er sexy, og jeg tenner på deg.

Så stoler på det jeg;) Han tafser jo fortsatt på meg og vil ha sex, så det er jo et bra tegn;) Hehehe..

Skrevet

Jeg hadde akkurat samme tankene i starten av svangerskapet.. Men etterhvert som kroppen nå ser mer gravid ut (23+1), og jeg ikke lenger ser bare småfeit ut, så har jeg fått en fornyet selvtillitt som jeg aldri før har hatt :-) Jeg trives som aldri før med kroppen min.. Og samboer tenner på meg og synes jeg er veeeeldig sexy..

Vi er jo mer sårbar i graviditeten. Det er ikke lengre bare oss selv, vi bærer på ett liv til da.. Og hormonene har en veeeeeldig lei tendens til å surre det skikkelig til for oss i disse tider.. Men etter fødselen er det slutt på dette. Da får vi heller ikke mye tid til å tenke , da skal lille ha all oppmerksomhet :-)

Skrevet

bra å høre.. fått strekk merker på puppene. akurat nå som de gamle fra tenåra er borte!! men det er nok de puppene som tar knekken på meg store brystvorter som du sier. og så "lekker" de!! fått melk..

så det er ikke så mye tafsing der lenger.. men trur ikke min sambo er like fink som din og gi deg komplimanger. jeg elsker magen min og den inni der. han syntes tanken på at det er baby inne i magen er litt ekelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...