Gå til innhold

Grrr! SAS altså....fucker opp ferien min! ;-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma, pappa, søsteren, sønnen min og jeg har bestilt billetter Tromsø-Oslo ages ago, skal ned og feire brors 30årsdag. Først endrer de billettene til mamma og pappa, slik at vi ikke får reise sammen. Samme dag, men ikke samme fly. Surt, men ok.

Så i dag får jeg mail om at de har endret flighten til min sønn og meg også, vi må nå mellomlande i Trondheim 2 timer, og er ikke hjemme igjen før tidligst klokken 20 på kvelden. Ja, vi overlever, men hadde ikke lyst til å tilbringe dagen på en flyplass med en stadig mer krevende baby...

Har de lov til dette? De spør ikke om det passer engang, de bare endrer. Det sto ikke engang "vi har endret flighten deres", bare en oversikt om at ooops, dere skal visst til Trondhjem, dere.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de har desverre lov til det:(

KLM endret vår reise når vi skulle til USA. Måtte reise hjem en dag tidligere. Dette fikk vi beskjed om i god tid, emn allikevel..... På hjemreisedagen endret de også flighten vår slik at vi måtte vente 6 timer ved mellomlanding i europa. Skikkelig surt.

jeg tok saken opp med forbrukerombudet, men flyselskapet hadde visst retten på sin side.......

Skrevet

Det ante meg at jeg ikke hadde noe å stille opp med ja.... Skal vel bare være glad for at det bare ble 2 timer i stedet for dine 6.

Men likevel....grrr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...