MissAntrop Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Siden februar har mine foreldre passet datteren vår i påvente av barnehageplass. Vi ville jo så gjerne betale de, slik vi ville ha gjort med en annen dagmamma, men da ble de nesten sinte. "Vi tar da ikke penger for å passe vårt eget barnebarn" sier de og er helt urokkelige på det. Vi har prøvd å gjøre hyggelige ting for de, som å ta de med ut å spise iblandt, ha med blomster etc. Nå er barnepasstiden over og vi vil gjerne kjøpe noe til de, men aner ikke hva. De er ikke så glad i å reise så det er ikke aktuelt det heller. Noen med gode tips?
blittmamma07 Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 spander en middag ute på en litt ekstra fin restaurant
frk Nilsen Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Middag ute er en fin gave. Vin gavekurv med ost, vin, røkelaks, parmaskinke.....
lille sprelle Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Et bildekollage i ordentlig ramme av den lille!
SassyMom Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Hva med å bestille time hos fotograf for hele familien? Er ikke den generasjonen så glad i familiebilder i ramme på veggen?
*Andreapus* Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 ideen til sassymom var jo helt topp.. samle 3 generasjoner og slå dere løs i studio..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Vi har nettopp gitt bilde av oss (min samboer, meg, barna våre, +samboers søster, kjærste og hund:)) til min svigermor, ho ble rørt til tårer:)) Du trenger ike bruke masse penger i feks studio heller, vi fikk min søster til å ta bildene, og fremkalte de på lerret. Ble kjempe fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå