Gå til innhold

Gavetips - til besteforeldre som ikke vil ha penger for å passe barnebarnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden februar har mine foreldre passet datteren vår i påvente av barnehageplass. Vi ville jo så gjerne betale de, slik vi ville ha gjort med en annen dagmamma, men da ble de nesten sinte. "Vi tar da ikke penger for å passe vårt eget barnebarn" sier de og er helt urokkelige på det. Vi har prøvd å gjøre hyggelige ting for de, som å ta de med ut å spise iblandt, ha med blomster etc.

Nå er barnepasstiden over og vi vil gjerne kjøpe noe til de, men aner ikke hva. De er ikke så glad i å reise så det er ikke aktuelt det heller. Noen med gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en dyr og fin flaske med cognac?

Skrevet

spander en middag ute på en litt ekstra fin restaurant

Skrevet

Middag ute er en fin gave.

Vin

gavekurv med ost, vin, røkelaks, parmaskinke.....

Skrevet

Et bildekollage i ordentlig ramme av den lille!

Skrevet

Hva med å bestille time hos fotograf for hele familien? Er ikke den generasjonen så glad i familiebilder i ramme på veggen? ;)

Skrevet

ideen til sassymom var jo helt topp.. :) samle 3 generasjoner og slå dere løs i studio.. :)

Skrevet

Vi har nettopp gitt bilde av oss (min samboer, meg, barna våre, +samboers søster, kjærste og hund:)) til min svigermor, ho ble rørt til tårer:)) Du trenger ike bruke masse penger i feks studio heller, vi fikk min søster til å ta bildene, og fremkalte de på lerret. Ble kjempe fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...