Gå til innhold

UVI er no dritt!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt sånn verk i blæra i natt + at jeg har sprunget kjempeofte på do. så i dag dro jeg innom legekontoret med en urinprøve. men det var bare utslag på blod og leukocytter, ingen nitritt. så nå sitter jeg her og har det ubehagelig mens jeg dytter ned appelsinjuice og c-vitaminer i håp om at det ikke skal utvikle seg til en ordentlig UVI.

men de har nå satt den til dyrkning så får man se om det blir antibiotika på meg eller ikke.

bruker vanlig vis å forsøke å stoppe det med urter, men det kan jeg jo ikke nå da. det er jo så irriterende å se på urteboksene i skapet som jeg vet virker, og så kan jeg ikke ta dem. GRUFF!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ikke artig det der heller meget vondt og ubehagelig:-(((

Får håpe appelsin juicen og vannet tar knekken på det hele;-)

Jeg mener vi har termin nesten samtidig og jeg lurer på noe, kan jeg sende deg en PM??

God bedring forresten:-))

Skrevet

kan du ikke drikke litt tranebær juice da? Det hjelper godt mot UVI.

Jeg drakk det sist jeg hadde det (men jeg kjente ikke at jeg hadde UVI, fikk bare beskjed om det av legen. Var vel en av de heldige som ikke får smerter)

Prøv det, og lykke til:)

Skrevet

jeg må antakelig være en av de få som tranebær ikke virker på. har prøvd både juice og kapsler, men det eneste som skjer er at symptomene blir vondere. det svir helt hysteriskt etter jeg har drukket det. så det ligger jeg langt unna, bruker andre urter i stedet.

men uansett så inneholder de tranebærkapslene jeg får kjøpt her bucco, og det skal man ikke ta når man er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...