Bippe77 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Uff... ei venninne har stort sett prøvd det meste for å bli gravid... og denne gangen så alt veldig veldig bra ut, men igår fikk hun beskjed av legen at det ikke hadde gått nå heller.... neste utvei nå er adopsjon, men det tar jo så lang tid!! Nå har jeg lyst til å finne på noe for henne, til henne... som å sende en blomst, men vil ikke sende blomst... det er så døden liksom.... Noe mer for henne! Noen gode ideer?
Twins i magen <3 Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hmm, hun er snill som har en venninne som deg Har ikke vært i samme situasjon som deg, men... kan kanskje komme på noen tips -lag noe godt (bakverk, middag o.l.) og dra på besøk -ta henne med ut på kino, middag eller noe og bare kose dere Ja, så mye kom jeg på.. jaja, sikkert noen flere som har noen gode ideer
petite fleur Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Gavekort på spa? Kino- eller teaterbilletter? Ut å spise? P.S. Jeg synes ikke blomster er så døden :-)
Kvitrebekk Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Vi strevde lenge med å bli gravide og det var veldig sårt en lang periode. Det aller viktigste er at du er der for henne, for dette er vondt og det er ikke så lett å bare "slappe av" som mange mener er løsningen. Man blir minnet på det hele tiden og det kan være greit å ha noen å snakke med det om. Om igjen og om igjen. Når det er sagt så synes heller ikke jeg blomster er døden. Men det jeg kanskje hadde satt mest pris på var en tur ut å spise/gjøre noe hyggelig. Så man kanskje klarer å tenke på noe annet en liten stund. Lykke til med å glede en venninne :-)
Bippe77 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2008 ja,må finne på noe til henne... skal dit en liten tur imorgen da... så får hun pratet litt... men er pratingen som er litt tøff for henne akkurat nå... Dår ta med en liten ting akkurat imorgen, også får vi venninenne være flinke til å dra henne med på morsomme ting nå fremover! Kino og middager hadde jo vært kos for alle det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå