GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Er redd for at spiren kan dø hvis man er sulten... Spiser ikke nok, har ikke tid, noen som vet det er farlig?
har spire i magen min Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 tror det går bra. det går værre med deg tror jeg, da babyen tar næring av deg hele tida så er det du som vil merke at du blir syk av å ikke spise nok. Men helt ærlig synes jeg ikke du tar nok ansvar for deg selv og babyen i magen når du ikke "tar deg deg tid til å spise" mat. du må tenke på deg selv o barnet. spiser ikke du nok mat så får ikke du det bra (du blir etterhvert kvalm, får hodepine og man blir lett svimmel) og da har heller ikke babyen det bra. Mitt råd er: du har alltid tid til mat. ellers fungerer ikke kroppen vår som den skal. Tenk på babyen din! ta vare på deg selv og lykke til.
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 jo tar meg tid, bare at hadde bare ekkelt brød hjemme som jeg ikek ville spise,spiser jo litt hele tiden..... bare lurte på om det var farlig!=) KLem
flypapir Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Med fare for å virke frekk; Du får erstatte bim tiden med mat tid dersom du ikke har tid til å spise. Er viktig at du får i deg nok mat... Når det er sagt så tar spira det den trenger, så det er kun deg det går utover dersom du ikke får i deg nok mat.
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2008 Du får erstatte bim tiden med mat hve er bim tid? :S
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2008 hehe, sitter på jobben, sitter mye i tlf så er lettere å sitte på dataen på Bim enn å spise masse mat:PSpiser egentlig mye, bare at jeg ikke rakk å spise frokost... Tror dere misforstår meg, elelr at jeg var utydelig i det jeg skrevn, men spiser mat bare at jeg blir sulten veldig kort rid etterpå om det var farlig for barnet=)
flypapir Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Aha, skjønner... Er ikke farlig, men det er derimot veldig normalt.. Kan godt spise "hele" tiden jeg også. Men er jo ikke alltid man har sjans til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå