mimmi* Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Går og venter på å teste jeg og... Tror ikm skal være på fredag, og har ikke kjent så mange symptomer. Men de siste dagene har jeg fått skikkelige kviseutbrudd/småkviser og forferdelig uren hud i ansiktet. Har jo hatt en og annen kvise før mensen før, men aldri sånne utbrudd av småkviser. Lurer på om det er flere som har opplevd noe sånt? Klarte ikke å holde meg, så tok en test i går, som var negativ... det var vel litt tidlig... Sååå spennende å gå å vente!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Ja, jeg har også det. Kom 10 kviser på en dag her. Og jeg hadde ikm i går, negativ test. Jeg tror ikke jeg er gravid, tror det bare er hormonene mine som slår krøll på seg.
Sol85 endelig mamma! Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Eg og har mange kviser for tida, spesielt i panna..! :S Men e nok ikke gravid ennå.. E på dag 19 i en 60 dagers syklus..Så e nok noe hormon greier her og. MEN e noen som får kviser når d e gravide, så ikke slipp håpet ennå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå