Gå til innhold

Er det jeg som er hønemor eller???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde heller aldri latt min 2-åring leke gjemsel på den måten uten å ha full kontroll!!!

Skrevet

Bra vi er flere som er hønemor da hehe:-)

Kan ikke si jeg gruer meg mindre til å sende 2-åringen min i bhg til høsten.....

Skrevet

Selvfølgelig er det jo ikke bra at unger forsvinner.

Men tror dere virkelig ikke at unger kan bli borte fra foreldrene også? Min 3-åring stakk ut døren her en dag hun var litt fornærmet, det tok ikke lang tid før vi var etter henne. Likevel fant jeg henne ikke med en gang.

Uhell skjer og kommer alltid til å skje, lite poeng i å klandre og svartmale barnehager når det skjer noe. Jeg synes faktisk det skjer forbausende lite med tanke på hvor mange barn som faktisk tilbringer dagene sine i skole og barnehage her i landet. Mye flinke folk som passer på!

Skrevet

huff da. tårene renner her...godt det endte godt og at de fikk med seg gutten hjem i god behold! hadde klikka i vinkel om bgh hadde rota bort snuppa mi!!!

Skrevet

Ja, jeg er nok hønemor da. :-)

Men du trenger ikke å bekymre deg for å sende 2-åringen din i bhg. Er sikker på at det kommer til å gå kjempebra! :-)

Skrevet

Selvfølgelig kan barn komme bort fra foreldrene også....men jeg slipper ALDRI synet av min 2-åring når vi er ute. Hvis jeg ikke misforstod artikkelen så hadde denne 2-åringen lekt gjemsel og bhg-personalet hadde latt han løpe og gjemme seg!! Det jeg reagerer på...

Skrevet

Neida det går nok bra...Kan vel ikke holde han hjemme resten av livet uansett he he!Men blir uvant å måtte stole på at andre tar seg like godt av gutten vår som vi som mamma og pappa gjør.

Skrevet

Hehe, ja du er hønemor. Er ikke poenget med gjemsel at man skal gjemme seg? TENK at bhg-personalet lot ham gjemme seg da! Gid.

Klart dette er slik som ikke "skal" skje, men det har ikke noe som helst med bhg å gjøre. Dette kunne skjedd om det var mor, far, tante, onkel eller bestefar som lekte med ungen.

Skrevet

Er forskjell på å la en 2-åring gjemme seg og en 3-4-åring da....

Skrevet

Nå var han nesten tre, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...