Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 06.12,men enda ikke kjent liv.Dette er mitt tredje svangerskap,og jeg mener å ha lest at de som har vært gravide før kjenner liv tidligere.Nevnte dette for legen min ved siste kontroll for ett par dager siden,men det eneste han sa var:tror du ikke at du er gravid?Ble ikke akkurat mer beroliget av det.Nå skal jeg på ultralyd om tre uker,og for å være ærlig er jeg livredd for det de finner ut der...

Noen som har samme erfaringer?Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :-)

Dette er mitt andre svangerskap. "Problemet" kan være noe så enkelt som plasseringen av morkaken, da den fungerer som en sparkepute/airbag mellom deg og babyen hvis den ligger på fremre vegg i livmoren. Jeg er nå 20+2, og har heller ikke kjent mye bevegelse enda. Har også vært på flere ul, men alt er perfekt og jenta mi blir større og større for hver dag som går :-) Tror det er viktig at du prøver å slappe av, og at du ikke fokuserer så mye på det.

*Klem*

Skrevet

Takk:-)Du har vel helt rett..nytter ikke å ta sorgene på forskudd heller:-))Får vel bare smøre meg med tålmodighet til jeg har vært på ul:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...