Gå til innhold

Tone Lise låste meg ute i dag!!!! Rampunge!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute i postkassa for å hente avisa,såå spent på om søs og niesa mi var inni der :D Så kommer jeg tilbake til låst dør :o Ble småstressa ja!!! Fikk overtalt henne til å gå til soveromsvinduet med mobilen min,så jeg fikk ringt, heeeldigvis forsto hun det!!! Glad kjæresten min har nøkkel hit,så jeg kom meg inn :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe!

Er en grunn til at jeg stort sett går med en husnøkkel i lomma =0)

Skrevet

Da begynner de å bli morsomme, spørs om du ikke må bytte til en litt mer avansert lås;)

Skrevet

WenchePia og Tone Lisetuppa!!!

Jeg kjenner ikke deg men når jeg leser nicket ditt tror jeg kanskje at jeg jobber sammen med pappa`n til Tone Lise!=)

Men det kan hende jeg tuller å at dere bare har samme navn!!=p

Skrevet

hehe har sjedd et par ganger hær oxo med elstemann på snart 3. Han låste altan døra når jeg var i bua å hentet noe. Han holdt på å flire seg skakk ihjæl,sto å danset innenfor. Etter litt snakk å lovnad om is åpnet han omsider døra etter 20 minutter . heldigvis er d stoler der. kunne gått ut å ringt på til naboen men ytterdøra var oxo låst så var liksom eneste veien inn hehe..

Skrevet

Kan ikke bytte lås her jeg leier, men blir nok å gå med nøkkel i lomma her og ;) hehe

Skrevet

Det kan jo hende, hvor jobber du da :)

Skrevet

Hahhaha pøbelunge, måtte lokke med is du da :o hihi

TL prøvde å få meg inn igjen da,den skal hun ha :D Men hun fikk ikke til å låse opp når hun prøvde

Skrevet

hehe ja skikkelig pøbel til tider ja:P lillebror blir sikkert like pøblete hehe:P

Skrevet

HUff..fort gjort det der...husker godt da guttungen låste ut meg, heldigvis sto ene vinduet på lftig og leiligheta var i 1etasje så jeg fikk det opp ved hjelp av en pinne for å dytte opp barnesikringen.

En annen gang låste han meg inn på soverommet rampen ved hjelp av badnøklen ( badet og soverommet var vegg i vegg), jeg drev å redde senga og rydda..hørte klikket bak ryggen. Ut gjennom vinduet, det var nestgen 1 m dyp snø akkurat der pga at det hadde blåst endel...rundt huset og heldigvis så hadde venninna mi vegg i vegg ekstra nøkkelen.

Skrevet

Hahah ;o)

For en ramp! :P

Skrevet

Tine Tunga!=)

Skrevet

Da er det vel pappan du jobber sammens med da ja :D

Skrevet

Det gjorde dattera mi her for litt siden også. Jeg skulle bare legge ut en sekk i bilen før vi skulle kjøre avgårde.... Heldigvis var det et vindu jeg kunne krype igjennom...

Skrevet

Hoho, du hadde flaks da :D

Fikk nå testa at jepp,soveromsvinduet her er innbruddsikkert :) Klarte ikke løsne den haspen utenfra, den som gjør at vinduet ikke kan has opp mer enn en glippe :)

Skrevet

hehe.. alt de klarer..;) tror jeg hadde blitt ganske nervøs da ja...

Skrevet

Hehe...my rart ungene finner på ja :)

Søsteren min ble låst ut av datteren sin på 8 år, fikk ikke komme inn før hun hadde blitt blid (de hadde vist en liten krangel..) :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...