WP-TLogPeanut Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Var ute i postkassa for å hente avisa,såå spent på om søs og niesa mi var inni der Så kommer jeg tilbake til låst dør Ble småstressa ja!!! Fikk overtalt henne til å gå til soveromsvinduet med mobilen min,så jeg fikk ringt, heeeldigvis forsto hun det!!! Glad kjæresten min har nøkkel hit,så jeg kom meg inn
Næsningsfrua Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hehe! Er en grunn til at jeg stort sett går med en husnøkkel i lomma =0)
Nicita73 Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Da begynner de å bli morsomme, spørs om du ikke må bytte til en litt mer avansert lås;)
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 WenchePia og Tone Lisetuppa!!! Jeg kjenner ikke deg men når jeg leser nicket ditt tror jeg kanskje at jeg jobber sammen med pappa`n til Tone Lise!=) Men det kan hende jeg tuller å at dere bare har samme navn!!=p
fox`y Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 hehe har sjedd et par ganger hær oxo med elstemann på snart 3. Han låste altan døra når jeg var i bua å hentet noe. Han holdt på å flire seg skakk ihjæl,sto å danset innenfor. Etter litt snakk å lovnad om is åpnet han omsider døra etter 20 minutter . heldigvis er d stoler der. kunne gått ut å ringt på til naboen men ytterdøra var oxo låst så var liksom eneste veien inn hehe..
WP-TLogPeanut Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2008 Kan ikke bytte lås her jeg leier, men blir nok å gå med nøkkel i lomma her og hehe
WP-TLogPeanut Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2008 Det kan jo hende, hvor jobber du da
WP-TLogPeanut Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2008 Hahhaha pøbelunge, måtte lokke med is du da hihi TL prøvde å få meg inn igjen da,den skal hun ha Men hun fikk ikke til å låse opp når hun prøvde
fox`y Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 hehe ja skikkelig pøbel til tider ja:P lillebror blir sikkert like pøblete hehe:P
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 HUff..fort gjort det der...husker godt da guttungen låste ut meg, heldigvis sto ene vinduet på lftig og leiligheta var i 1etasje så jeg fikk det opp ved hjelp av en pinne for å dytte opp barnesikringen. En annen gang låste han meg inn på soverommet rampen ved hjelp av badnøklen ( badet og soverommet var vegg i vegg), jeg drev å redde senga og rydda..hørte klikket bak ryggen. Ut gjennom vinduet, det var nestgen 1 m dyp snø akkurat der pga at det hadde blåst endel...rundt huset og heldigvis så hadde venninna mi vegg i vegg ekstra nøkkelen.
WP-TLogPeanut Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. juni 2008 Da er det vel pappan du jobber sammens med da ja
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. juni 2008 #14 Skrevet 18. juni 2008 Det gjorde dattera mi her for litt siden også. Jeg skulle bare legge ut en sekk i bilen før vi skulle kjøre avgårde.... Heldigvis var det et vindu jeg kunne krype igjennom...
WP-TLogPeanut Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 19. juni 2008 Hoho, du hadde flaks da Fikk nå testa at jepp,soveromsvinduet her er innbruddsikkert Klarte ikke løsne den haspen utenfra, den som gjør at vinduet ikke kan has opp mer enn en glippe
mai mammaen til to Skrevet 19. juni 2008 #16 Skrevet 19. juni 2008 hehe.. alt de klarer.. tror jeg hadde blitt ganske nervøs da ja...
Trønderbærta Skrevet 19. juni 2008 #17 Skrevet 19. juni 2008 Hehe...my rart ungene finner på ja Søsteren min ble låst ut av datteren sin på 8 år, fikk ikke komme inn før hun hadde blitt blid (de hadde vist en liten krangel..) !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå