Gå til innhold

Fullmåne ikveld jenter!


AnneF82

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har hørt at fullmånen skal være med å sette igang fødselen for de på overtid. Er to dager over termin selv, så tvi, tvi jenter:)

 

(Kan jo håpe iallefall...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 4 dager på overtid, og håper så veldig på at det er i dag det skal skje, men er noe skeptisk. Det kjennes ikke som om det skal skje noe i dag heller, dessverre...

 

Begynner å bli litt lei nå - hvordan er det med deg? Noe antydning til at den lille vil ut?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager over termin nå og JAAAAAAAAAAa håper månen kan ha noe innvirkning.. Men har ingenting som tyder på at det skal skje no - skal til akupunktør i dag for modningsakupunktur så har jo et lite håp men prøver egentlig å innstille meg på at jeg ender opp med igangsetting om 8 dager - så får jeg heller bli positivt overrasket om det kommer i gang før.... Har mistet litt troen på kroppen min nå ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å innstille meg på at jeg skal gå 10 dager til, men det er jo som du sier lurt å innstille seg på det, så får vi ta alt som skjer før som en gledelig overraskelse...

 

Og jeg som trodde jeg skulle være mamma nå...

 

Har sovet litt dårlig i natt pga smerter i ryggen, men har sluttet å tro på at det fører til noe - er like kvikk på morgenkvisten når jeg står opp. Utålmodig nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det der med skuffelse om morgenen, hver gang jeg legger meg tenker jeg jo I NATT kan det jo kanskje begynne.. Men hver morgen kommer like forbasket uten mer enn litt mensmurring i løpet av natten.. Det er derfor jeg prøver å forholde meg til igangsettingsdato - blir sur og lei av å bli så skuffet hver eneste morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Merker desverre ingenting. Har kjøpt meg bringebærte og løpt i trapper i dag, men blir bare sliten og ikke noe som tyder på fødsel... Ble ekstra frustrert idag, da en vennine av meg som har termin 5. juli reiste på sykehuset for å føde. Vil så gjerne fha ut ungen NÅ! Panisk som jeg holder på å bli, får jeg invitere gubben på litt sengekos når han kommer hjem fra jobb. Skader ikke å prøve;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...