Gå til innhold

Fullmåne ikveld jenter!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 4 dager på overtid, og håper så veldig på at det er i dag det skal skje, men er noe skeptisk. Det kjennes ikke som om det skal skje noe i dag heller, dessverre...

Begynner å bli litt lei nå - hvordan er det med deg? Noe antydning til at den lille vil ut?

6 dager over termin nå og JAAAAAAAAAAa håper månen kan ha noe innvirkning.. Men har ingenting som tyder på at det skal skje no - skal til akupunktør i dag for modningsakupunktur så har jo et lite håp men prøver egentlig å innstille meg på at jeg ender opp med igangsetting om 8 dager - så får jeg heller bli positivt overrasket om det kommer i gang før.... Har mistet litt troen på kroppen min nå ja.....

Jeg klarer ikke helt å innstille meg på at jeg skal gå 10 dager til, men det er jo som du sier lurt å innstille seg på det, så får vi ta alt som skjer før som en gledelig overraskelse...

Og jeg som trodde jeg skulle være mamma nå...

Har sovet litt dårlig i natt pga smerter i ryggen, men har sluttet å tro på at det fører til noe - er like kvikk på morgenkvisten når jeg står opp. Utålmodig nå....

Kjenner til det der med skuffelse om morgenen, hver gang jeg legger meg tenker jeg jo I NATT kan det jo kanskje begynne.. Men hver morgen kommer like forbasket uten mer enn litt mensmurring i løpet av natten.. Det er derfor jeg prøver å forholde meg til igangsettingsdato - blir sur og lei av å bli så skuffet hver eneste morgen....

Hei!

Merker desverre ingenting. Har kjøpt meg bringebærte og løpt i trapper i dag, men blir bare sliten og ikke noe som tyder på fødsel... Ble ekstra frustrert idag, da en vennine av meg som har termin 5. juli reiste på sykehuset for å føde. Vil så gjerne fha ut ungen NÅ! Panisk som jeg holder på å bli, får jeg invitere gubben på litt sengekos når han kommer hjem fra jobb. Skader ikke å prøve;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...