Gå til innhold

Skal til Hellas hva kan jeg gi dattern for ikke å bli magesyk ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv knasker jeg idoform i syden , men dattern er 4 år og får jo ikke henne til å svelge piller ? Finnes noe flytende eller annet hun kan få ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan åpne kapslene og blande de i mat eller drikke til henne.

Skrevet

er man dømt til å få magevondt i hellas da?

jeg har vært i hellas mange ganger jeg uten å få det..

vi drar til hellas selv om ikke lenge og jeg har ikke tenkt til å gi emilie noe som helst mot det..

Skrevet

vi har heller aldri blitt dårlige i Hellas, og ikke er vi spesielt forsiktige med hva vi spiser der heller.

Skrevet

Knuste kapslene og hadde ga han den biten med pulveret først. (under nugatti,syltetøy,skinkeost) Den første gangen smurte jeg pulveret på hele brødskiva,men han ville ha bare halve,og da fikk han ikke i seg alt pulveret..

Skrevet

Det er bare tull å ta forebyggende mot slikt i et land som Hellas.

Om du følger de normale rådene om godt stekt kjøtt osv., så tror jeg ikke det er større sjanse til å bli syk der enn hjemme. Det er annet med en del andre land som f. eks Tyrkia.

Ville vært mer bekymret forå stappe i henne medisin hun ikke trenger..

Skrevet

Er vel mer et spørsmål om hva du skal unngå å gi henne. F.eks kjøtt og kylling som ikke er gjennomstekt, majones, salat, kuleis osv. Har selv vært i Hellas mange ganger og spist alt mulig inkl overstående, har aldri blitt dårlig. Er derimot en hyler på håndvask:)

Skrevet

vi spiser aldri sånt i Hellas... sønnen min på 4 spiser alt av mat, vi er ikke spes forsiktige med maten heller, og blir heller ikke magesyke.

De fleste steder er nøye med hygienen, men man kan se ann spisesteder litt, det gjør grekerne også:)

god tur!!

Skrevet

Når snuppa er urolig i magen gir jeg henne Animal Alpha- melkesyrepiller. Kjøpt de på helsekosten, de regulerer magen til de små. Kommer i små dyrefigurer som smaker solbær.

Skrevet

Takk Jenny Penny ! Til alle dere med svar som nermest synes jeg er skrullete som spörr om dette - ido form er kosttilskudd ikke medisiner. og noen har faktisk sartere mage enn andre. Dattern vår er veldig sart iom at hun og var premature. Og jeg er halvt gresk så NEI det er ikke slik at Hellas = magesyke :D

Better safe than sorry !

Da kjöper jeg noen Animal Alpha Jenny Penny !

Ellers takk for velmente innspill.

Skrevet

Alex min er også halvt gresk:)

jeg mener at en vennine av meg ga datteren sin idoform..... ikke helt sikker, men mener hun delte den opp og knuste den, blandet den ut i vann eller noe..

spør på apoteket!

vi kom fra Hellas på torsdag, har bestillt billetter til august allerede:)

kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...