Gå til innhold

Hvordan ligger babyen..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fram til nå har jeg stort sett kjent spark i øverste del av livmoren (på sidene og over navlen). Men her om dagen da jeg var på yoga kjente jeg en voldsom romstering, og etter det har jeg bare kjent spark helt nederst i magen og litt oppover. Jeg skjønner at gutten har snudd seg, men jeg skjønner ikke helt hvordan han ligger... Jeg kjenner noe stordt og hardt på høyre side ved navlen, men er det rumpa? Hodet? Noen som skjønner? Jeg er 24+4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart, det er akkurat likt som meg, og vi er like langt på vei;) Hehe.. Kjenner også noe hardt på høre siden av navelden, jeg regna med dette var hodet eller noe, men er ikke sikker! Babyen i magen her snur seg i ørten forskjellige retninger, så ikke lett og vite, hehe..

Skrevet

min ligger mest på siden å sparker.. men her om dagen under middag.. sparket den mot ryggen min.. og det ninja spark som vi kalder det sår man kan se, kjenne og høre det kjempe godt. det var ikke deilig.. baby har tedens til å sparke pappa i høret når han ligger og hører etter hjertelyd og prater til den.

Skrevet

Thihi!

Kjenner igjen det der med voldsom romstering - Knøttet mitt byttar stilling heile tida, og sparkar både oppover og nedover og sidelengs og sikkert innover også. På legekontrollen i går sparka han så hardt i hjertelydapparatet at legen sleit med å tella pulsen lenge nok (blei til slutt 160, etter mange minutts forsøk). Hoppla!

Kan jo vera hovudet du kjenner, dvs at han ligg på ryggen i i ein slags U, med hovudet opp og ryggen nedover og beina halvt krølla i sparkemodus?

Skrevet

Hihi :)

Det er ikke spesielt behagelig når han sparker nedover, kjennes ut som om han tramper på en trampoline, og jeg må tisse hele tiden... så skulle ønske han snudde seg tilbake. Forhåpentligvis på neste yogatime!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...