hit og dit Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Den kommande Nobelprisvinnaren var eit år i går. Søte lille babyen vår er jente =) Me har feira i tre dager til ende. I barneselskapet (som kun inneholdt mallo som barn, resten var studenter høye på sukker) på søndag så var det så mykje kaker og ballonger at leiligheten lukta sukker og plastikk. =) Sosialt ukorrekt kanskje, men gud så god kake med fem lag og krem =) I går fikk også ekskjæresten min ei jente (skjebnens ironi?) og naboen fikk også......
atsjo Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Gratulerer. Spennende:) min gutt blir 1 år om 3 mnd. Ikke så lenge til det heller da,hehe.. Hun fikk vell en hau med gaver også kan jeg tenke meg. Heter hun foresten Mallo eller er det forkortelse? bare nyskjerri:)
☆Anonymia☆ Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 så kjekt når de fyller år =)=) grattis på etterskudd til snuppa di =)=)
hit og dit Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2008 Ja, no har me ikkje baby meir. =) Kaviaren: Ho skulle kanskje heite Malene, og da tulla eg med sambo og sa at kallenavnet ville bli mallo. Etterkvart så vart ho heitande Tuva. Men sidan ho oppførte seg som ein mallefisk når ho halvsov og eg holdt ho så har kallenavnet vedvart. Ikkje så lekkert, men mest for morro.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Gratulerer med 1 åring=) Vår mellomste hadde også bursdag i går, han ble 3 år. Vi har ikke feiret ennå, siden vi er midt i flytting. Men de har feiret i barnehagen, og i går var de i Amadeus dyrepark og han koste seg masse!
hit og dit Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2008 Gratulerer med overstått 3-årsdag =)
WP-TLogPeanut Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 Gratulerer så masse med 1årsdagen som har vært
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 18. juni 2008 #13 Skrevet 18. juni 2008 Gratulerer med gårsdagen til Mallo:))! Da har Mallo og jeg bursdag på samme dag,hun ble født på 40-årsdagen min *smile*. Høres ut som om dere har hatt en deilig bursdagsfeiring;)). Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå