Gå til innhold

Hvordan finansierer dere deres bryllup da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi spart penger hver mnd siden ifjor august, skal gifte oss i august i år. Vi bruker også en del feriepenger og alle skattepengene.. Ellers så bidrar mine foreldre med en del, og svigers med en del.. Dere da? Sparing/lån/fått??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi får hele bryllupet av mine foreldre + alle kakene:)

alt av brudeting har jeg fått av min mamma + sko og legge opp kjolen og ta den ut:)

og det jeg og min samboer skal betale selv tar vi bare fra kontoen våres...:) kunne ønske vi hadde satt av penger på en felles konto til bryllupet men er litt sent det nå når det bare er 10 dager igjen til bryllupet!

Skrevet

Nå er det over 1 år til vi skal gifte oss, men vi kommer til å legge av noe av feriepengene i år og noe av skattepengene. Var heldige og fikk igjen en del. Skal prøve å sette av litt penger framover, men venter til jeg er tilbake i jobb. 80% inntekt er jo ikke all verden.

Jeg skal lage mesteparten av maten selv, så der er det kun råvarene det står på. Og de servitørene jeg skal ha jobber "for festen" gamle kollegaer, laget jeg spiller for.... Der blir utgiften minimal. Skal heller ikke ha så veldig utspjåket kjole, liker det enkle bedre. Har kort hår, så frisør trengs ikke(sier jeg nå ja....) Fleste kakene vil bli bakt privat.

Men uansett så kommer det nok til å koste flesk! Alle disse småting som baller på seg.....

Så spennende med bare 10 dager igjen!

Skrevet

Vi har fått/skal få 22.000 av mamma og pappa..

Har fått 15.000 av svigers..

Resten bruker vi skattepengene mine på..

Skrevet

ja 10 dager er jo ikke lenge til har begynt å få litt nerver alt hehe..hvordan skal det gå den siste uka lurer jeg på da hehe

alt småpjus koster :(

ser ut som du har litt mere å gjøre enn jeg siden du skal lage maten, noe jeg slipper siden vi skal det på et lokalet som det er folk til å lage både mat og dessert :)

Skrevet

Min far betaler mat, lokale og musikk (40 000 kr tilsammen) og så skal vi spare mye av feriepengene, alt av skattepenger og legge av et beløp pr mnd. Vi har fremdeles 11 mnd på oss, så det skal gå fint. Har et budsjett på 100 000 kr. Svigers har sagt at de også skal betale noe, så spent på hva det blir. Har også en sparekonto som vi tar av dersom det mangler noe når dagen nærmer seg.

Skrevet

Vi sparer hver måned, og får hjelp av både mine og hans foreldre. Heldige der!

Skrevet

Foreldrene våre betaler alt utenom brudekjole,bukett og invitasjoner :)

Skrevet

Vi sparer og legger unna bonusen vi får på jobb. Foreldrene kansje bidrar med en liiiiten promille, men jeg regner ikke med det.

Skrevet

vi får 20.000 kr av pappa og 20.000 kr av svigers.

samboeren min hadde over 50.000 på USB konto, så de fikk vi lov å bruke til bryllup!

De resterende utgiftene, betaler vi med skatte- og feriepenger :)

Skrevet

Får litt av foreldre på begge sider + at vi setter av litt hver mnd.

Skrevet

Klær er kjøpt inn litt etter hvert sidan januar i år..

Resten finansieres av skattepengene..

Skrevet

Vi betaler alt sammen selv. Har ca et år på oss så vi sparer en del hver mnd :)

Skrevet

Svigers betaler maten, kakene bakes privat. Resten tar vi selv.

Vi skal ha festen i et digert telt, som min mor har, så der slipper vi unna gratis. Skal ikke ha så mange gjester, bare de nærmeste, så det blir ikke så veldig dyrt.

Skrevet

vi skal gifte oss 13 juni 09 og bryllupet koster ca 60 000

pappa og dama til pappa skal sponse oss med lokale, kirken + alle kakene og det kommer på ca 10 000

mamma og stefaren min skal betale kjolen min

svigers skal sponse oss med ca 10 00

det som er igjenn da sparer vi oss til og det blir ca 30000

gleder meg veldig=)=)

lykke til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...