Candy girrrl Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Det er faktisk det Brad Pitt og Angelina får. Men...har du en 6-åring, en 5-åring, en 3-åring og en 2-åring i hus OG er høygravid med tvillinger.....hvordan kan man da ha ork til å ha sexlek med kniv? *øh..klør meg i hodet*
Reveenka Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Skulle ikke forundre meg om de har hjelp i huset...... Hva var det med kniven?
Spanskeflua Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Det er vel ingen problem når Nanny passer barna??? Lurer egentlig på hvor mye de ser etter barna selv?
Mammapudding Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Sexlek med kniv gjorde hun med sin første kjæreste når hun var ung..må lese hele saken vet du ,-)
viktorogmilla Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Hahaha, bra kommentar om hjelp i huset!! Det med kniv lurer jeg og på.
Candy girrrl Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2008 He he..ja. Er god på å kommentere saker jeg ikke har lest skikkelig. Men var vel aller mest fasinert over hvor inni steike mye unger de får. Men forsåtår jo at det står en nanny i hvert rom. Og, hun har jo ikke født alle de ungene heller.. Det og er jo litt juks hehe. Men mange barn, det blir det!
Mammapudding Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Ja hun har jo ikke født alle, og de har nok råd til å få litt hjelp så de får sove hele natta:) Men ja, mange barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå