Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tåpelig man føler seg i blandt. Noen dager før ikm så dreier plutselig alt seg om akkurat det. kommer den eller ikke...

Har Ikm idag, skal teste meg. Men må vente på posten, har bestilt tester på nett på lørdag.... så regner sterkt med at de kommer idag :o)

Har hatt litt sånn mens murring som har kommet og gått den siste uken. Er øm i det ene (!!!) brystet, og har vært litt små uvel. samtidig som jeg føler på kroppen at det er noe.

Har en sønn på 3 år. var vel omentrent slik det føltes da også.

Men man kan jo aldri være sikker før testen er positiv.

Huff blir bare litt crazy av å vente...

Blåser ut masse babystøv til alle her inne :) Lykke til

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Jeg har og ikm idag.. mensen er ikke kommet, noe den alltid gjør om morran når jeg setter meg på do..

Vi er ikke prøvere enda da, mannen hopper av, så det er jo en mikroskopisk sjanse..

Lurer på om jeg må ta en test imorra om den ikke har kommet jeg.. ? :)

Lykke til med testingen din!!

Skrevet

Testet negativt idag... får bare prøve å se om den kommer og event prøve å teste om noen dager igjen...

Har forresten også en sønn som heter Tobias :)

Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Kjedelig. jeg for min del har ikke testa enda, det tror jeg helt ærlig er penger i do :) men hadde vi vært prøvere skulle jeg og testa!

Har en test liggende her, så om ikke mensen er her til helga, så er det nok verdt en test, men har overhode ingen forhåpninger og blir ikke skuffa om mensen kommer :)

Ja Tobias er et nydelig guttenavn syns jeg!! Og det gjør sikkert du også :)

Håper du får positiv test da, så lenge tanta holder seg vekk er det håp vet du :))

Skrevet

Ja, Tobias er hærlig :)

Ja, den graviditeten kommer som regel når en minst venter det...

Håper på det beste for deg også, det du ønsker mest da :)

Siden du er litt her og vaser, så tror jeg nok du har et lite håp ;)

Skrevet

Heisan!

Har mensen kommet enda? Heldig som har ikm i dag..... Jeg har ikm onsdag 25.juni, og holder på å gå på veggen snart!!! Man blir mentalt forstyrret av den ventetiden fra EL til ikm.....! Venninnene mine stakkars blir vel ganske lei av å høre på meg...

Lykke til videre! Si fra om mensen kommer da, eller om det blir positiv test...

Lurer forresten på hvor du har kjøpt tester fra? Hva slags tester er det og hvor mye koster de? Vurderer å kjøpe tester på nett jeg også.. Mulig det blir billigere..

Skrevet

Mensen har ikke kommet ennå.......kjedelig å gå å vente. Noe er på gang, sånne murringer. Men klarer ikke å skille om det er mens smerter eller ikke. Det kommer og går hele tiden.

http://www.billige-tester.no Der får du kjøpt rimelige tester. Får eg positivt på en slikt blir eg også å teste med CB sin. billig testene koster 170kr for 20stk

Lykke til til deg også. Håper du får postitiv test neste uke :)

Skrevet

Seks dager til testing...... En hel eviiiighet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...