Gå til innhold

Hvor mange dager i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager i barnehage går deres 2 - 3 åring når dere selv går hjemme med en liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=) vi har hatt sønnen vår som er født jan 06 hjemme helt til nå=) han skal i august begynne i barnehage i en 50% plass, jeg er jo alikkavell hjemme med jenta som ble født i april 07

Skrevet

gutten min er i bhg 100% selv om jeg er hjemme med lillesøster på 7 mnd.....hun skal ikke begynne i bhg før høsten 09 :)

Skrevet

Han hadde 80% plass da minsten var baby.

Skrevet

5 dager i uka, men kortere dager:o)

Skrevet

Jeg skal ha full plass til min, da jeg regner med ammingen tar mye tid i starten når nestemann kommer.Da blir det frustrerende for han på 2 som har gått hjemme med meg til nå. Men han skal ikke gå så lange dager, og jeg har han nok hjemme innimellom. Full plass gir fleksibilitet.

Skrevet

Gutten vår har i utgangspunktet full bhg, men har tatt han mye fri 1-2 dager i uka. Nå når vesla er så liten, synes jeg det har vært litt godt å ha han i bhg, da får han dekket sine lekebehov, og tulla får masse kos i fred og ro (storebror lager MYE lyd..hehe..)

Men til høsten skal han kun ha delt plass, og vil da gå 2-3 dager i uka :))

Skrevet

har hatt full plass, men har vært der 3-4 kortere dager. Veldig greit med full plass så er man fleksibel i forhold til hvilke dager de skal gå.

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Mine (3 og 4,5 år) skal gå fulltid, selv om jeg er hjemme med baby som blir født om 5 uker.

Men neste høst begynner eldste på skolen, da vil jeg ha mellomste i bhg 2-3 dager i uken og jeg kommer til å gå hjemme et ektra år uten lønn.

Skrevet

Vanligvis fem dager i uka, med en ekstra fridag nå og da når han har lyst :-) Er i barnehagen ca 6 timer om dagen (inkludert et par timers dupp).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...