Gå til innhold

str 48... hvor lite er det?? eller er det 46??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen anelse?

Min venninde opplevde at hennes bodyer i str 50 var for store til gutten som var ca 3300g og 49cm. Han vasset i klærne!!

Min jente er anslått å bli ca 3000g ved termin, og det viser seg at jeg mye sannsynlig må ta KS, da blir det 10 dager før termin, noe som vil si at hun kommer til å være litt mindre enn anslått igjen (om dette stemmer da, det er jo + - dette)

Så det jeg lurer på, jeg vil gjerne bruke mine egne klær til henne på sykehuset også, burde jeg ha et par 48 plagg? (46)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt noe mindre. Sist gang husker jeg jeg satt med en haug med for lite tøy allerede etter en uke eller så - og min sønn var ikke spesielt stor. Når du har vasket og tromlet en 50 body passer den nesten ikke til en nyfødt. Husk at de helt ferske babyene er så "sammenkrøllet" liksom, at alle klær ser litt snåle og store ut.

Skrevet

jeg brukte 44 til jenta mi i begynnelsen, hun var 2500gr og 48cm ved fødsel, og dem klærne var romslige kan man jo si.

Skrevet

Å det er 44 det heter? hehe... vises at det er lenge siden jeg har fått barn..

Lurer på å ha en eller to på lur tilfelle det trengst, er jo ikke slik at det koster all verden heller så.

Nei jeg får fundere videre, ligger hun i seteleie og skal komme 10 dager før termin så tror jeg at det blir innkjøpt..

Skrevet

jenta mi veide 2860g og 49 cm, når hun ble født, klærne i st 50 er altfor store. Har mått gå til innkjøp av noen klær i st 44, og de passer bra.H un ble født 5 dager før termin.

Skrevet

Tusen takk for svar=)

Da ser det ut som jeg må kjøpe et par plagg i en mindre str=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...