Gå til innhold

Ja vell alle september mødre, har dere navnet/navna klart?


Desktop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vår lille frøken skal hete Sigrid Therese. Vi fant hvert vårt navn og de passa godt sammen. Alle vår 5 har dobbeltnavn, så det må lilletupp også få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ har et stort ønske om at jenta skal hete Mathea, men d vil ikkje samboer.. må nok diskutere litt mere før vi blir eninge om noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg og min samboer har vært veldig uenige, men har endelig kommet frem til navn vi begge liker. vi venter tvillinger, en av hvert kjønn og navnene blir mia og aron:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått bekreftet at vi venter ei lita tulle:-)

Vi liker navnet SOFIE veldig godt men denne gangen føler jeg vi må se babyn først! (Kanskje fordi det er en liten guttemann;-) Blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant i dag ut at prinsessa vår skal hete Mia.

 

TobiDad ringte i stad og lurte på om hvordan det gikk med meg og Mia. Han spurte meg i går kveld om jeg hadde noe navn klart og da sa jeg at jeg likte Mia. Jeg har flere ganger kommet med forslag som han har sagt nei til. Mellomnavnet vet jeg ikke hva blir, men jeg vet at det blir nigeriansk så lenge han vil ha noe som binder ungene til hans hjemland og kultur. Mitt forslag der er Dayo, ett navn han har foreslått tidligere, så får vi se hva det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...