Gå til innhold

Hvordan er hverdagen deres? (14 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 14 mnd som jeg går hjemme med enda..

Han har blitt totalt avhengig av meg, og løper rundt i hælene på meg heele dagen..

Rydder jeg, går han bak og roter.... Sutrer mesteparten av dagen (han kjeder seg)

Hva skal jeg finne på så han ikke kjeder seg??

Vi har vært en del på stranda i finværet, vi baker hjemme og besøker familie.. Men føler liksom at det ikke er nok for han.

Gleder meg så mye til han bgeynner i barnehagen i August..

Føler ikke at jeg bidrar nok for å holde han i aktivitet. og vet ikke om så mange fere aktiviteter..

Det er begrenset hvor mange ganger i uka vi kan besøke Mormor:) hehe..

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Høres nesten ut som min og sønnen min på 14 mnd sin hverdag. Haha måtte smile når jeg leste det med mormor, Vi er ganske ofte sammen m mormor vi oxo. Sønnen min begynner oxo i bhg i august, gleder meg litt til han begynner oxo. Jeg jobber selv i bhg så prøver å stimulere han med forskjellige ting. Fx du kan lage bilder av forskjellige ting å lime på papp. Sånn som flasken hans, hånda, foten sånne ting. Selvf skal han ikke få alt for mye stimulering heller hehe...

Han er oxo veldig avhengig av meg så å sitte hos andre osv blir ikke aktuelt =) men men...er ikke så lenge til august og vi må nyte den tida vi kan sammen m sønnene våre =)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Datteren min begynte i barnehage i januar, da ble hun 15mnd.(nå er hun 20 mnd)

Det var en gledens dag for henne tror jeg for hun er meget aktiv ,og kjedet seg hjemme med meg selv om jeg hver dag fant på noe med henne...men hun er en jente som hele tiden må ha action så da fant vi ut at barnehage var den rette tingen selv om hun var liten....hun var voksen for alderen og sprang da hun var 11måneder....

Hun elsker barnehagen, vil ikke gå hjem uansett hvor lenge hun har vært der...er super sosial og for masse skryt:-)

Nei, jeg er positivt overasket over barnehager...før jeg fikk datteren min sa jeg til alle at hun skulle iallefall ikke gå i bhg før hun var 3 år...men barn er jo forsjellige og siden hun er så aktiv så var barnehage det aller beste for henne, og vi har ettermiddagene sammen og at jeg tar henne ut noen dager også så vi for tid sammen en hel dag bare meg og henne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...