Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Kanskje vi kunne skrive litt om oss selv og situasjonen vaar her? Er selv midt oppi dette, og synes det er forferdelig spesielt pga barna, og fordi barnefar blir boende i et annet land. Hvordan takler dere dette? Og hvordan ser dere paa fremtiden? Jeg har stunder der jeg er optimistisk, og stunder der jeg ser ganske svart paa ting. Lurer spesielt paa okonomien, hvordan jeg skal klare hverdagen med tre barn og ingen avlastning. Vi skal til mekling 2 juli, og da regner jeg med at jeg vil faa vite mer om hvordan ting vil bli. BF vil hverken snakke eller se meg for tiden, og har lite forstaaelse for mine bekymringer. Han viser ingen foelelser, bruker nesten ingen tid sammen med barna, og de er desperat etter kontakt med pappaen sin, som aldri er hjemme. Og naar han er hjemme, saa kan han forsvinne uten aa si noe, og komme tilbake natten etter naar vi sover. Han har vaert slik i flere mndr, kun jobbet til sent paa kvelden, og reist mye i forbindelse med jobb. Han vil ikke forstaa at jeg synes det er uakseptabelt at han aldri er sammen med meg og barna, eller babyen sin som han nesten ikke har tilbrakt tid med. Han kommer og gaar som han vil, uten aa si noe, ringer aldri eller forklarer noenting. Dette er virkelig frustrerende for meg, og naa haaper jeg at livet mitt vil bli bedre uten han. Hvordan har dere det? Anonym naa
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 PS Kanskje noen kunne lagt dette ut paa skravlesiden for meg? Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Her kom plutselig mannen og sa han ikke hadde det noe bra, og ville flytte. Helt uventet. Jeg gikk rett i sjokk, og er vel nesten der enda. klarer heldigvis å sitte med huset-tror jeg- mannen har gått med på å la ungene bo her så mye som mulig, og betaler frivillig bidrag. Men det er helt pyton om dagen. jeg må bytte jobb pga arbeidstiden, så alt flyter om dagen... heldigvis har jeg en veldig god venninne som har vært psykologen min siste ukene- ellers hadde jeg vært sprø nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå