Gå til innhold

Trenger en link!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som har en link til et sted der man kan bestille en Angel Sound Doppler.

Ikke e-bay, vil helst bestille her fra norge:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er én link : www.google.no

Skrevet

Gratulere fikk du muligheten til å være spydig nå....juhuu.

Om du tror jeg ikke har brukt den linken må du tro om igjen, jeg lurte bare på om det var noen her inne som hadde en direkte link til kjøp av Doppler her i norge!

Det er takket være slike som DEG, som gjør det ukoselig å legge inn innlegg her!

Skrevet

Haha. Nei er du så hårsår at du tolker det harmløse forslaget som spydigheter kan du virkelig takke deg selv.

Skrevet

Er ikke snakk om hårsår her men alle med vett mellom øra vet jo om Google.com fra før, så den kunne den personen ha spart seg for.

Skrevet

Sier du jeg er tett mellom øra? Bare fordi jeg ikke er like datafreak som deg og vet hvor jeg skal lete!

Skrevet

Nope, jeg har ikke sagt at du er tett!!!

Jeg vet jo ikke om det var du som skrev det svaret om Google en gang.

Men om det var deg, så vet du jo hvor du skal lete;-)

Jeg synes bare det at noen her inne svarer unødvendig spydig og det kan de spare seg for.

Uannsett så har jeg funnet en link til et nettsted her i norge, som selger Baby Sound:-)))

Skrevet

Det var forresten jeg (over) som skrev 10:10, det var et ærlig forslag da jeg er vant til venner og kjente som ikke søker selv.

Skrevet

Den er grei den og takker jo for svaret også.

Men følte det var litt sånn spydig liksom...akkurat som at det jeg spurte om var helt teit.

For seff vet jeg om google..hehe.....men var kun ute etter en norsk nettside, men det har jeg jo heldigvis fått tak i også i løpet av dagen:-)

Skrevet

Det var ikke spydig ment ;) men kan legge på en smiley bak neste gang..hehe.

Hvis du klikker på "sider fra Norge" (på google.NO) får du kun opp norske steder. (Og beklager om du vet om dette fra før..hehe)

Skrevet

Hehe...det er en knapp jeg bruker til stadighet.....men hadde kanskje ikke virket så spydig om du hadde skrevet litt mer enn bare linken;-)

Dessverre er det en del som svarer spydig her inne på mange av innleggene og beklager dette gikk visst utover deg.

Tar av meg hatten og sier så mye unnskyld:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...