Gå til innhold

HVilket bilsete anbefaler DU?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innen et par måneder må vi nok bytte ut bilsetet til Lucas. Han er så vidt over 8 kg nå, så regner med han er over 9 kg innen vi må bytte.

Hvilket bilsete anbefaler DU?

Bilen er grei på størrelsen.. kjører Ford Mondeo 94'

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stod mellom cosmic comfort og besafe..

Endte opp med akta, da jeg syntes det hadde bedre støtte for hodet enn besafe sitt..

Skrevet

vi har recaro sitt sete 9-18 kilo er detvel. kjempe fornnøyd. prinsessen sitter som støpt og liker endelig å kjøre bil :) kan virkelig anbefale det!!

Skrevet

Vi har bestemt oss for Recaro polaric (bakovervendt med iso fix) til minsten.

Ellers har det nye Britax MultiTec noe mer hvilestilling enn HTS og Akta. Om vi skulle hatt uten iso fix -så hadde det blitt dette.

Skrevet

Jeg anbefaler maxi cosi. Jeg har det både til storesøster og lillebror.

Hadde acta graco cosmic, men barnet sitter dårlig sikret når du snur stolen. Etter å ha vasket trekket får jeg det heller ikke til å gå helt rundt stolen igjen og må sy det fast for å få det til å sitte. Jeg byttet den ut i maxi cosi sin og er kjempefornøyd med den.

Skrevet

Vi har BeSafe izi Kid og det passer i hvertfall i mamma sin Ford Mondeo også :-) Er storfornøyd med setet, mellomste brukte det til han var nesten 3,5 år og man blir ikke fristet til å snu det heller siden det ikke kan snus, altså maks sikkerhet for barnet.

Skrevet

Britax Hi-way er vårt hovedsete,kjempe fornøyd,går til 25 kilo,er bare bakovervendt da!og så har vi besafe izi kombi som nr 2 sete, veldig fornøyd med dette også, men det går opp til 18 kilo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...