Mamsen og lillegutt Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har ikke graviditetstest hjemme,men fant noen eggløsningstester. kan de bli positive ved graviditet?
Mamsen og lillegutt Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 så da kan jeg prøve en,og hvis den blir positiv,så kan jeg kjøpe en vanlig test. hvis den er negativ,så venter jeg litt til på mensen....
Prinsemammaen Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jepp! :-) Skal du teste nå??? Fortell oss hvordan det går da! :-)
Mamsen og lillegutt Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2008 den ble negativ,men dette var jo ikke med morgenurinen da.... så får bare vente på mensen litt til. orker ikke bruke fler graviditetstester enn nødvendig...hehe
Prinsemammaen Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 He.. he.. Nei, det er ikke vits i. Aner ikke hvor mye penger jeg har brukt på unødvendig testing... :-) Kjipt den ble negativ da.
Mamsen og lillegutt Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2008 jeg prøver jo egentlig ikke å bli gravid. har kobberspiral.... men er forsinket,og veldig rart at det ikke har komme noe,har hatt murringer i en uke. spottet bittelitt i går. nå kjenner jeg ingenting til at det skal komme mer....
Mamsen og lillegutt Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2008 nei ska vente til jul med å prøve,men kommer det noe graviditet før,så er babyen veldig velkommen. jeg blir både lettet og skuffet hver mnd hvis jeg ikke er gravid.... ser du prøver. lykke til.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 Ja, de er mye mer følsomme enn graviditetstester også visst nok. På meg har de slått ut tidligere og tydligere enn graviditetstestene, selv midt på dagen.
Mamsen og lillegutt Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. juni 2008 oki Alva*** da tror vi på at jeg ikke er gravid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå