Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selv har prøvd i 6mnd nå, hatt en SA i mars.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 år og 3 måneder.

Skrevet

20pp.... Holder på med assistert befruktning. Hadde sa i mars etter den første runden.. Oppstart på nytt forsøk denne måneden.

Skrevet

Lange 24 pp-er!!! Er nr.2 dette, men den vil ikke sitte.

Ingen sa/ma da heldigvis. Har ellers ei jente som satt på 4-5. pp-er, så skjønner ikke dette. :(

Lykke til!

Skrevet

Prøvd i 5 pp nå :/ Ikke så lenge så mange andre her inne vet jeg, men likevel drygt.. Men men.. prøver å kose uten å tenke så mye mer over det, ikke stresse, men bare nyte livet :)

Skrevet

nå kommer jeg over i 7.pp.... har en gutt fra før som er 4,5år....

Skrevet

Akkurat samme situasjon her, Dotten!!

Førstemann satt på 3. forsøk! Naive meg trodde det skulle gå minst like kjapt andre gangen!!

Men neida.... Skjønner ingenting, jeg.

Lurer på om jeg egentlig ikke er i stand til å få barn og at førstemann bare var en tilfeldighet og et stort under!

Skrevet

Har prøvd siden desember 07. Men var klar for en liten en lenge før det. Måtte vente til samboer fikk fast jobb og at han var klar.

Føles som en evighet siden vi bestemte oss for å begynne å prøve, og det er for tidli å oppsøke lege. vet ikke helt hva mer jeg kan gjøre for å bli gravid.... Noen tips? Hvordan bli gravis eller få tiden til å gå fortere?

Skrevet

Vi er i 7pp med 4 SA innimellom. Har ikm imorgen. Håper vi slipper 8pp nå.

Skrevet

Jeg har prøvd i ca 14 pp. Oppsøkte lege etter ca 6-7 pp. Sa til legen at jeg hadde prøvd i 1 år og ble utredet med en gang.

Skrevet

Jeg og mannen min har prøvd i overkant av 4 år no... En smule lei, har hatt en del SA så det er ikke noe kjekt. Ingen fra før hei i gården...:( Lykke til Alle sammen!

Skrevet

Vi har prøvd siden desember 06, og jeg har hatt en kjemisk graviditet på den tiden. Nå starter jeg på pergo og håper at det gjør susen;)

Skrevet

har en gutt på 4 år, han forsøkte vi i 7 mnd for å få og klarte det uten noen form for hjelp. Har nå forsøkt i 1.5 år på nr to. Skal på utredning i morgen på gyn så vi får se hva de finner ut....

Skrevet

Vi har prøvd i 6mnd og jeg hadde en SA i forrige uke (i 9 uke). Prøver igjen.. Har en hærlig gutt på litt over 1,5 år.

Skrevet

Hei hei... jeg har vært prøver siden januar, altså 6mnd.. Har ingen fra før så dette blir førstemann.. Har begynnt på Grysom sin coctail og er spent på og starte for fullt igjen når tanta bestemmer seg for og stikke...=)

Skrevet

Har prøvd i 23 mnd. Er ikke så mye inne på bliGravid lengre, men har holdt til en del på ass.befrukt. Hadde mitt første IVF i mai, som endte i tidlig SA. Er uforklarlig barnløs

Skrevet

Heisann

Er i 1.pp etter hva legeantar er en SA. Har en skjønn gutt på 15mnd og skulle ventet til med nr to, men etter å ha trodd vi var gravide har det blitt vekket dendel følelser i oss, så nå er vi i gang igjen. sist satt den i 6.pp..... håper det går litt fortere denne gang!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

hei hei

er i 1.pp me og.. så har ikkje prøvd så lenge enda.. har en nydelig jente på snart 2 år fra før.. med ho tok det ca 10-12 pp så tror det kan ta tid denne gangen og, men håper det ikkje gjør det da..:)

håper ALLE sammen blir gravid før sommeren er over:)

Skrevet

Det er faktisk 1 år og 8 mnd sia eg slutta på p-piller. Vi har ikke prøvd hele tiden, men sånn av og på. Vi har åsså vært på kontroll og får prøverørs i slutten av året vesst det ikke er blitt en spire.

Men no tenkte vi roe oss ned med alt anna og prøve 100% denne eggløsninga.. Har kjøpt eggløsningstesta og wild yam tabletta. Så no krysse eg alle fingra for oss alle.

E det nån som har erfaring med wild yam forresten. Har bare hørt at eg kan ta dobbel dose etter eggløsning og ca 1 uka

Skrevet

vi har prøvd i 3,5 år...

har vel passert 40 pp nå hvertfall..ikke helt sikkert på hvor vi er i denne pp verden...tiden flyr jo bare avsted :S

er vel i grunn mest inne på ass.befr. jeg da

Skrevet

vi har prøvde siden jan07. korte sykl på 19-21 dager. Noen som har erfaring med det?

Skrevet

jeg har prøvd i 7 måneder, tror ikke jeg får eggløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...