Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hva kan det være? Er det mulig jeg kan være gravid, eller er det TR som kommer snikende med tidlige tegn? Det var først ørlitte grann brunlig, så er det litt mer lyserosa utflod-aktig (beklager detaljer).
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Kan hørest ut som en festeblødning etter det jeg har hørt da Prøv å ta en test da
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Det er det jeg håper, men er livredd for å bli skuffet. Hadde faktisk festeblødning forrige gang jeg var gravid. Men den kom omtrent da jeg skulle ha mensen, var sikker på at det var tr som kom. Sukk, så fælt å vente...kanskje jeg tar en test i morgen, får se...
Vivil-08 Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Hei! Jeg er i akkurat samme båt!! Har IKM lørdag, men tir,ons og i dag har jeg hatt brunlig/lyserosa utflod. Ikke mye, holder i massevis med truseinlegg -og får også utflod innimellom som ikke har farge...Testet i dag, men negativ..men det kan jo være litt tidlig å teste da.... Har du hatt noen andre symptomer? Jeg hadde skikkelig vondt i magen og ryggen i går, men magevondtet var mer som et press i hele magen enn mensmurringer -så kan godt være noe jeg hadde spist eller noe. I dag har jeg litt murringer, så veldig redd det er TR som er på besøk....
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Synes jeg har litt symptomer; litt mensmurringer og svakt ømme bryster. Føler meg også litt "større" i magen. Men, er redd det kan være innbildning, så jeg prøver å være realistisk. Har småblødningen din stoppet opp? Det har min. Vet ikke om det betyr noe uansett, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå