atsjo Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Forhandler? Barløsning? Noe du er kjempe fornøyd med om som kan anbefales av oppbevaring o.l?
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Mitt ser ikke ut .... Drømmer om mye benkplass, høyskap og et slikt matvareskap hvor man kan dra ut hyllene. Men all kildesortering vi har så hadde jeg også passet på å fått nok plass til søppelbøttene.
petite fleur Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Kjøkkenet vi har nå ser helt bedritent ut, det skal pusses opp så snart vi har råd. Men mitt forrige kjøkken var helt nydelig! Det var et Norema-kjøkken, vaniljefarget med mørk mahogni-benkeplate. Sånne gammeldagse halvmåneformede håndtak. Hadde 4 kolonialskuffer (de er så oversiktlige, liker det veldig godt) og en rad med apotekerskuffer (passer perfekt til lange ting som fiskespader og bakepapir osv). På veggen over vasken og komfyren og under overskapene hadde vi samme mahognyplaten som på benken, ga et veldig helhetlig og pent inntrykk. Innebygde hvitevarer. Sukk....savner det fine kjøkkenet mitt..
KajsaLuna Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Hihi jeg så på overskiriften og hadde tenkt til å svare: rotete! Sånn ellers er jeg fornøyd med de store skuffene som er i innredningen. Skaper god oversikt over hva man har. Dype skap er ikke noe for meg, for da bruker jeg bare det ytterste allikevel.
TøffiTrynet☠ Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Akkurat nå har vi et superenkelt hvitt kjøkken fra Ikea. Det er stygt og nedslitt.. Vi holder på å se oss om etter et større hus, og da drømmer jeg om Herregård kjøkken fra Sigdal. Det er nydelig! Vil ha det i "gul-hvitt" eller grått. Det finnes massevis av tilbehør og løsninger. Bl.a. vitrineskap med sprosser, innebygd strykebrett(!), kildesorteringssystem, skjærefjølskap, uttrekkbart matskap, osv...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 vi har heldt nytt kjøkken som jeg tror heter herregaard palett fra sigdal, grått. heldt nydelig
fox`y Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 mitt ser rett å slett helt jævlig ut. d skal rives men vi har ikke penger til d ennå. han som bodde hær før har jo ødelagt å mala oppå osv,mangle listverk,skapdørene e forsjellige.rett å slett gyselig..
sannamin* Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Tragisk:)) Men skal heldigvis pusse det opp etter sommeren:)) Da i Kjent HTH stil. Stramt hvitt med integrerte stål hvitevarer og kaffemaskin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OH YEAH:DDDD og en liten kjøkkenøy:)))
Nillo Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Me har herregård frå sigdal i lys farge med wenge benkeplate, veldig fornøyd. Likar veldig godt vitrineskapa som går til benkeplata med lys i, ellers anbefaler eg store skuffer, plass til masse og god oversikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå