Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 *flau* Må bare spørre: Detter ikke tampongen ut når dere bæsjer? hvis dere har den i da? Jeg prøvde nemlig på det, og da kjente jeg godt at den flyttet på seg..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Da tror jeg ikke du hadde satt den ordentlig inn...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Ja jeg gjør det..:-P Trykker den jo ut av stilling.. eh.. *kremt*:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Ja, jeg må det. Ellers kommer den bare ut av seg selv..... : /
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Har ikke opplevd at den kommer ut når jeg bæsjer. Kanskje du trenger en større tampong!? Jeg tar den som regel ut da.
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 jeg må gjøre det... eller det spørs hvor mye jeg må "ta i" da ...hehe ikke alltid den følger med ut av seg selv, men føler jeg må bytte den alikevel. noia for om det kanskje kommer noe på tråden, gidder ikke gjemme den for store stygge bæsjen liksom:) så da er jeg heller føre var enn etter snar:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Er dette innlegget skrevet av en på 13 eller? UTROLIG hva folk kan få seg til og spørre om.Trodde jeg skulle falle om i latterkrampe.Kanskje jeg er for gammel til denne siden.
loffmusa Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 hehe, mulig det.. jeg har hørt at det fins ingen dumme spørsmål,,bare dårlig svar:P men men.. til den anonyme som lurte så er dt jo bare å ta den ut, trengs vel sikkert skift alikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå