Gå til innhold

testen er svak positiv!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guri malla!!! tørr nesten ikke tenke ferdig tanken en gang.... hehe. Men jeg er gravid jeg.... hurra!!! og jeg som trodde jeg hadde fått mensen og greier... hehe. Får håpe det går bra nå da:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye:):) Masse lykke til videre:)

Skrevet

Gratulerer så mye!! :-)

Skrevet

Er den positiv så er den positiv.

Gratulerer så mye med spiren.

Skrevet

tusen takk for det dere!! sitter her og smiler fo meg selv. Tenkte å gå å kjøpe en liten body, få den pakket inn og gi i gave til mannen min seinere. Se om han skjønner hva som har skjedd;-D

Skrevet

Gratulerer så mye! ;) Så kos at du ha fåttt knøtt i magen. Nyt tiden fremover nå. :) Klem

Skrevet

Du sier du trodde du hadde fått mensen. Lurer bare på ; blødde du på IKM? Jeg har nemlig og fått flere svake positive tester, en litt sterkere idag men fortsatt svak positiv. Blør litt nå, men er det fortsatt håp??? Må si at jeg hadde små blødninger de 9 første ukene sist...

Skrevet

Jippi!!!! Gratulerer sååå mye!!!!!!:) Masse lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

heisann:-)

Ja, jeg blødde på ikm dagen, men ganske lite. Var mensen light... hehe. Blør litt nå også men testen er positiv, så jeg tar det som at jeg er gravid. Jeg blødde ikke sist jeg gikk gravid, så dette er litt nytt for meg. Men har flere venninner som har gjort det.

Får håpe det fortsatt er håp for deg!!

Skrevet

Bestilt tester på nettet, tester når de kommer tenker jeg! Er veldig lite jeg og har blødd, og nå ser det ut til å ha stoppet. Må le litt av hele greien; dette var så absolutt ikke planlagt, men jeg ønsker det veeeeeeeeldig. Mannen min ble nokså paff da jeg fortalte at jeg muligens var gravid, men glad! Så når jeg oppdaget blodet sa jeg til ham at det nok var over for denne gang, og jeg kunne tydelig se hvor lettet han ble... Trist, men lettet... Så nå må jeg nok vente til jeg 100% sikker på at jeg evt er gravid før jeg sjokkerer igjen. Krysser fingre for at jeg er gravid:)

Skrevet

ja, jeg tenkte å teste igjen i morgen. Må bare. Har ganske kraftige mens lignende smerter også, så jeg tenker jo litt da på om dette vil gå bra, men så lenge testen viser positiv så er det bare å håpe på det beste:-D

Skrevet

Åh, hurra for deg!! Kos deg og gratulerer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...