Gå til innhold

hæ? vanlig å blø etter innsetting av hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal dytte den inn et par dager før ferieturen, som inkluderer et bryllup.

vil helst ikke ha ukontrolerte blødninger da, for å si det sånn!

burde jeg utsette innsettinga?

hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satte den inn i går, og jeg har ikke blødd noe. Ennå! hehe

Tror det kom litt akkurat da hun satte den inn for jeg fikk papir å holde for mens jeg reiste meg opp, og så bind etterpå.

Foreløpig ingenting altså, men er stygt redd for at jeg må bite det i meg senere. Vet folk begynner å blø en uke etterpå osv.

Kan også si at det ikke var vondt å sette den inn. Bare det vanlige ubehaget ved undersøkelsen. Men jeg tok 2 ibux en stund før og det kan lindre noe :o)

Skrevet

vanlig å ha blødninger i opptil ett halvår(det hadde jeg),så jeg ville venta ja;-)

Skrevet

det fikk jeg beskjed fra legen at var vanelig

Skrevet

hvvvaaa....halvtår!

hmmm..vil jeg egentlig dette..?

*tenketenke*

Skrevet

Det er helt vanlig å blø flere mnd etter innsetting, men man trenger ikke...jeg fikk satt inn spiral for over 1 mnd siden, og har ikke ennå hatt antydning til blødning av noe slag. Kanskje fordi jeg alltid har hatt lange mensperioder(1 uke), hyppig intervall (24 dager) og vanvittige menssmerter, og dette nå er naturens måte å være grei mot meg også...hehe SANNELIG PÅ TIDE!!!!!!!!!!

Men vil tro det er litt ivdividuelt.

Skrevet

jeg blødde rundt 3 mnd etter innsetning :o(

Skrevet

Jeg blødde i 6 uker etter innsetting, men det var ikke mye blod da. Mer blodig utflod på toalettet og nesten ingenting i mellom toalettbesøkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...