Musemor med tre søte små Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Noen som har det? Hvilket merker er best, og hvor lenge kan man bruke den?
Pooosi Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Vi har Norheim sin (kjøpt på g-sport), hadde tenkt å kjøpe bergans sin først, men selger anbefalte norheim faktisk, den va mye billigere, hele 2 kg lettere å veldig god på ryggen min, lillemann trives godt. Tror du kan bruke den så lenge du klarer å bære.. sønnen vår er 13 kg (22 mnd) vi bruker den fremdeles
hamsterpia Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har bergans. Men det er bare fordi jeg arvet den etter ungene til broren min. Synes den er veldig god å bruke. Tror det står på den at den kan brukes til barnet veier 13 kg jeg.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 jeg har bergans sin, er veldig fornøyd med den
RockMyWorld Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Vi har bergans juniors favoritt! Den er super. Det er som å gå med en skikkelig god ryggsekk:-) Anbefaler den! Masse instillinger som gjør at den tilpasses både bærer og barnet. Har også prøvd topp modellen til Bergans, Kids Trekking, men foretrekker Juniors favoritt. Tror den er litt lettere også!
La Perla Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Vi har en 14 år gammel Bergans bæremeis som vi har brukt til alle barna våre. Den er fremedeles så god som ny. Vi har brukt den til de var ca. m3, og mellomste brukte den litt vi var på hytte-til-hytte-tur på fjellet da hun var 3 1/2-4.
La Perla Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Forresten, det er ikke bergans, det er Norrøna vi har. Det er umulig å se at den ikke er nesten ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå