Mammatil2superhelter Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hvor lang tid etter startet ting å skje ?
Petrine C",) Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Gikk på torsdagen, da var jeg 5 dager på overtid. Fødselen startet natt til mandagen... Så jeg gikk 9 dager over med lillemann... Sorry, var nok ikke svaret du ønsket... Hadde en kjapp og grei fødsel da, så kanskje det er positivt å gå så lenge C",) Er du på overtid nå? Skjer det noe?
Mammatil2superhelter Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er på overtid ja, 6 dager. Hadde en veldig kjapp fødsel sist som startet med vannavang før termin. Har mye murringer, maserier... Det skjer noe hele tiden, men synes liksom ikke det er vondt nok. Blir spennende å se.
zavanna Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 jeg gikk 6 dager over ved forrige svangerskap, men når slimproppen gikk skjedde ting fort! Proppen gikk ca kl 23 på kvelden og jente var ute litt over 02 ! Så her gikk det veldig fort
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Min gikk samme dag,mens riene allerede var i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå